15. AV Trend & Hifi Show

Címke: Facebook

Egyenleg-feltöltés Facebookon

A hazai piacon egyedülálló kényelmi funkciót vezetett be előfizetői számára a Telenor: a kártyás ügyfelek már a társaság Facebook-oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket: a „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó Extra kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel befejezhető a feltöltés.

Wer in sozialen Netzwerken viel und oft sehr Persönliches teilt, will einfach nur dazugehören - und wird durch sein ständiges Buhlen um Aufmerksamkeit meist noch einsamer. Gwendolyn Seidman vom Albright College hat sich in einer Studie eingehend mit dem Prozess des "Oversharing" auf Facebook und den dahinter stehenden Persönlichkeiten beschäftigt. (Bild: Facebook: Wer ständig zu viel postet, nervt / Foto: pixelio.de/F. Gopp)

Fenyegető facebook-vírusok

A Facebookon folyamatosan előfordulnak olyan alkalmazások, melyek a közösségi szolgáltatást használók nevében posztolnak, és kéretlen üzeneteket jelenítenek meg az ismerőseik számára. Sokan Facebook-vírusokként emlegetik őket, bár valójában nem hagyományos kártevők, és a vírusirtó sem véd ellenük.

Elmondani az elmondhatatlant – a holokauszt és a családom

Május 13-án este hattól éjfélig tart "A holokauszt és a családom” facebook-csoport történeteinek felolvasó maratonja a budapesti Centrál Színház kisszínpadán. Ideje van annak már régen, hogy ezek a sok évtizedekig titkolt történetek megszólaljanak végre, és helyet kapjanak az elsuttogott vagy elüvöltött mondatok között.„Ha kézirat nem ég el, akkor a kimondott mondatoknak is lenniük kell valahol.”

Facebook: csökkenhet a sz(p)emét

Megint bejelentett egy nagy változást a Facebook, ami a hírfolyamban megjelenő tartalmakat érinti majd. Az új algoritmusnak köszönhetően látványosan csökken a hírfolyamban megjelenő spam linkek-, like-vadász bejegyzések- és „vicces” képek száma.

Közösségi élet a Facebookon túl

A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig elsősorban a YouTube-on keresztül, nem az online rádiócsatornákon hallgatnak a legtöbbet. A kutatásból az is kiderült, hogy a magyar 18‒75 éves internetező lakosság átlagban három közösségi szolgáltatásra regisztrált, a válaszadók hatoda pedig ötnek vagy ennél is többnek a tagja. (A képen: Petrányi-Széll Rita.)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >