Címke: Gazdasági Versenyhivatal

A szélhámosság ára: 70 millió forint

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Euro Telemarketing s.r.o kommunikációs kampányában megtévesztő reklámokat tett közzé a Terramagon +7 mágnesterápiás készülékével kapcsolatban. A jogsértés elkövetéséért 70 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

Megtévesztő MaxiLift-reklámokért 30 milliós bírság

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Euro Telemarketing s.r.o a Maxilift és a Stem Cell Therapy termékeit ránctalanításra, több évnyi fiatalodásra vonatkozó és egyéb olyan ígéretekkel hirdette, amely állítások valóságtartalmát nem tudta igazolni, továbbá a vállalkozás megtévesztő árkommunikációt folytatott. A jogsértés elkövetéséért 30 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

Ne dőljön be! Már megint fogyasztóicsoport-szervezők – a bírság 15 millió forint

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Best Life Center Kft., a Life Organization Szolgáltató Kft. és a Generál Future Kft. fogyasztói csoportokkal kapcsolatos sajtóhirdetéseikkel tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytattak. A jogsértések elkövetéséért összesen több mint 15 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH. Az eljárásban a GVH a többi között azt vizsgálta, hogy a reklámokkal megcélzott fogyasztók a tájékoztatások alapján tisztában lehettek-e a fogyasztóicsoport-konstrukció lényeges elemeivel.

Nyolcvanmillós bírsággal sújtották a K&H-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. (K&H) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H MIX megtakarítás terméke népszerűsítése közben. A jogsértés elkövetéséért 80 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

Megtévesztő Update-hirdetésekért 15 milliós bírság

Jogsértést állapított meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Foodorgany Kft. (Foodorgany) Update termékeinek reklámozásával kapcsolatban. A jogsértés elkövetéséért 15 000 000 forint bírságot szabott ki a versenyhatóság. A GVH a bírság kiszabásakor a kommunikációs eszközök költségeire alapozott.

Százmillió forint bírság hamis diagnosztikai funkciók miatt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította: az Impulser-Trade Kft. „f.a.” (Impulser) megtévesztő reklámokat tett közzé a FLIR A310 hőkamera-termékével kapcsolatban. A jogsértések miatt 100 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH. A FLIR A310 termék nem orvostechnikai eszköz, így annak diagnosztikai funkció az egészségügyi törvényben meghatározottak szerint nem tulajdonítható.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >