Infovilág - a hiteles hírportál

Címke: alkalmazások

A digitális káosz következményei

Az alkalmazások robbanásszerű megjelenésével és a telefonok tárolókapacitásának növekedésével egyre nagyobb körülöttünk a digitális zűrzavar. A Kaspersky Lab új tanulmánya rávilágít az internet-használókat sújtó világméretű elektronikus káosz okozta problémákra.

Véradók világnapja – megújult alkalmazás, különleges kampány

Megújult véradó-applikációval, ajándékokkal és közösségimédia-kampánnyal ünnepli a véradókat a Magyar Vöröskereszt a véradók világnapján. A nap, melyen az egész világ köszönti a véradókat, Karl Landsteiner Nobel-díjas osztrák biológus és orvos, az emberi vércsoportok felfedezőjének születésnapja.

Betört újdonságaival az okosotthonokba a D-Link

Az okosotthonok „robbanás” előtt álló piacán tovább erősíti pozícióját a D-Link: a nyár elején érkeznek a gyártó új generációs okosotthon-eszközei, melyeknél a fő újdonság eddigiektől eltérő, a Z-Wave szabványt is támogató, központi egységen (hub) alapuló architektúra.

Vásárlás mobilegyenlegre a Firefox Marketplace-en

Alig egy éve jelent meg a legfiatalabb mobilplatform, a Mozilla által fejlesztett Firefox OS, az operációs rendszert futtató okostelefonok egyre népszerűbbek, és az alkalmazások száma is folyamatosan nő. Mától itthon elsőként telenorosok vásárolhatnak alkalmazásokat és tartalmakat mobilegyenlegük terhére a Firefox Marketplace-en, ahol most a Telenor alkalmazásválogatása is megnyílt.

Okostelefon, te, édes!

A 2013. év fordulópontot hozott a mobileszközök piacán: a 18–59 éves internetezők több mint felének volt okostelefonja. A táblagépek elterjedtsége pedig ugyanebben a korcsoportban egy év alatt több mint háromszorosára nőtt – derült ki a KutatóCentrum felméréséből.

Életformáló mobilalkalmazások – a jelszó: ujjnyomat és retina – mindentudó marokfon

Az Ericsson ConsumerLab kutatása azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit. A ConsumerLab előrejelzése több mint 15 év kutatási tapasztalataira épít, és a használók értékítéletét, viselkedését vizsgálja, illetve azt, miként is használják az infokommunikációs termékeket, szolgáltatásokat. világméretű kutatási program több mint 40 országban és 15 világvárosban, több mint 100 000 személlyel készített megkérdezésen alapszik. A gyorsan változó okostelefon-használatnak egy új szakaszába lépünk be, és az emberek a társadalom minden rétegében az alkalmazásokat keresik. 


1 2   >