Infovilág - a hiteles hírportál

Címke: gyűjtés

Ötszáznál több szeretetküldemény

Tavaly rendezte meg először karácsonyi cipősdoboz-akcióját a Bosch: jó néhány száz doboznyi ajándékot juttatott el a rászorulóknak. A sikeren felbuzdulva a magyarországi Bosch-csoport vezető-utánpótlás-programjának (Junior Managers Program, JMP) résztvevői az idén is gyűjtést szerveztek a munkatársak körében Budapesten, Hatvanban és Miskolcon.

Rostás Pál – Budanje

Szlovén–magyar összefogással állították helyre az olasz határhoz közeli Budanjében Rostás Pál (*?–1813) egykori magyar huszár emlékművét, halálának 200. évfordulóján. A napóleoni háborúk során az 5. Radetzky-huszárezred közvitéze egymaga kitartott hatvan francia gyalogos és hét lovas ellen, az egyenlőtlen viadalban harminc lövés érte. 

Gyűjtik az ezerfrankosokat a svájciak

A svájci frank felértékelődése óta jelentősen megnőtt a kereslet az ezres címletű bankjegyek iránt. A jelenségre felfigyelő svájci központi bank ezt azzal magyarázza, hogy a negatív kamatok miatt egyre többen egyre több készpénzt tartanak otthon, így legalább nem veszítenek rajta. A svájciak még becézik is az ezrest, die Ameise-nek, vagyis hangyának nevezik a bankjegyet, amely a világ egyik legtöbbet érő bankója. Nálunk például 318 ezer forintot adnak érte.

Multik áruházaiban gyűlt az ennivaló az éhezőknek

Mintegy 140 helységben, 257 helyszínen gyűjtött a hétvégén élelmiszert a Magyar Élelmiszerbank Egyesület. Háromezer-ötszáz önkéntese két nap alatt – a tavalyinak negyedével több – 195 tonna tartós élelmiszert gyűjtött. Az adományokból az Élelmiszerbank 30 ezer csomagot állít össze a rászoruló családoknak.

Szólni szeretnénk: nyílt levél a Klubrádió hallgatóihoz

A civil összefogás meghatározó a Klubrádió életében. Mostanra egyértelművé vált, hogy nem átmeneti jelleggel, hanem tartósan és tervezhetően van szükség a szolgáltatás elsődleges fogyasztóinak, a hallgatóknak az anyagi hozzájárulására a további működéshez.

Sikeres a MOL-kampány: sütőolajból bioüzemanyag

Lezárult a MOL  „Köszi az olajat, jövünk egy bulival!” kampánya, amelynek fődíjait, egy-egy nagyszabású utcabált Budapest, Szeged és Miskolc nyerte meg. Az akció ideje alatt rekord-olajátadás történt: az idén augusztusban 13,5 tonna használt sütőolajat vittek a kutakra az emberek.


1 2 3 4   >