Címke: internet

Robotpilóta gépkocsikba – sofőrből utas

Folyamatosan és erőteljesen fejlődik a Bosch-csoport legnagyobb üzleti területe, a mobilitási megoldások. Árfolyamhatások nélkül az ágazat értékesítése 2015 első negyedévében 7 százalékos növekedést mutatott az előző év hasonló időszakához képest. Ez névértéken 13 százalék[1].

 

Biztonságos internet? – felvilágosítás, óvatosság

A szakemberek minden lehetséges fórumon hangsúlyozzák: nem csupán érdemes, kell beszélgetni a gyerekeinkkel, hogy megtudhassuk, milyen kérdések, problémák foglalkoztatják őket, amíg a virtuális térben tartózkodnak. Mivel nincs információnk arról, hogy gyermekeink mit, miért csinálnak és mire, hogyan reagálnak, nem tudjuk felkészíteni őket az esetleges veszélyekre.

Gyorsinternet mindenütt – nagyszabású fejlesztési programokat jelentett be az Invitel

„Több milliárd forintos” fejlesztést emlegetett mai sajtótájékoztatóján David Blunck, az Invitel vezérigazgatója; az Infovilág szerkesztőjének konkretizálást sürgető kérdésére végül „színt vallott”, és közölte: a magyar telekommunikációs piac egyik meghatározó szolgáltatója jó 30 (nagy valószínűséggel legalább 35) millió euró értékű beruházássorozattal kívánja bővíteni szolgáltatásainak a kínálatát. A középpontban a lakossági gyorsinternet áll, összhangban az Európai Unió digitális menetrendjével, valamint a magyar kormány kinyilvánított céljával, amely szerint már 2018-ra (azaz két évvel az EU által megszabott határidő előtt) valamennyi otthon számára műszakilag lehetővé kell tenni a legalább... 

Minden üzletágban növelte árbevételét a világcég – az internet mindenekelőtt

A vállalat a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére túlteljesítette 2014-i célkitűzéseit. Minden üzletágban és térségben nőtt a Bosch árbevétele; az idén 3–5 százalék közötti árbevétel-növekedéssel számol. A kutatás és fejlesztés területén 15 ezer szoftverfejlesztő mérnök dolgozik, az internetes termékekkel 3000 mérnök foglalkozik.

A túléléshez fel kell hajtani a digitális sztrádára – internet, okoseszközök, képernyők

Friss lendülettel rugaszkodik el a hazai médiapiac a válságot követő nehéz évek után. A hagyományos média már nem vetélytársként, hanem a fejlődés serkentőjeként tekint az internet által fűtött technológiai forradalomra. A közösségi oldalak és az okoseszközök teljesen átalakítják a médiafogyasztási szokásokat. Az idén húszéves Media Hungary konferencia a hazai médiaipar gigarendezvényeként kiemelten foglalkozik a digitális szemlélet térnyerésével a hazai médiapiacon. A magyar médiapiac kezd magához térni a 2008-ban elharapódzó gazdasági válság által okozott sokkból. Az utóbbi néhány évben a digitális forradalom azonban teljesen átírta a játékszabályokat.

Tavaly hatból öt nagyvállalatot ért kibertámadás

Napjaink teljesen behálózott világában már nem az a kérdés, hogy valakit megtámadnak-e a kibertérben, hanem az, hogy mikor. A Symantec 20. éves internetbiztonsági jelentése (ISTR) rámutat: a kiberbűnözők egyre gyakrabban új taktikát alkalmazva támadnak: beszivárognak a hálózatba, majd a nagyvállalati infrastuktúrát kihasználva, a rendszert a cégek ellen fordítva, kerülik el a lelepleződést.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >