17. AV Trend & Hifi Show

Címke: kampány

Az Európai Unió fellép a nők elleni erőszak megszüntetéséért

A nők elleni erőszak megszüntetésének világnapja alkalmából az Európai Bizottság bejelentette: jövőre kampányt kezd a nők elleni erőszak leküzdéséért, mivel a jelenség továbbra is elterjedt Európán belül és kívül egyaránt. Az Uunióban minden harmadik nő átélte már a nemi alapú erőszak valamilyen formáját.

Pártok támogatottsága: kampány utáni felfokozottság

Publicus Intézet a Vasárnapi Hírek megbízásából, október 11–13. között, 1000 fő megkérdezésével készített reprezentatív közvélemény-kutatásban vizsgálta a pártok támogatottságát. A népszavazási kampány hatására már a múlt hónapban növekedett a szavazói aktivitás, és ez erre a hónapra is megmaradt. A Népszabadság felfüggesztése utáni napokban készített kutatásban az Fidesz, az MSZP, a Jobbik tábora is változatlan maradt a múlt hónap kutatásához képest 26, 12, és 11 százalék, valamint a Kétfarkú Kutya Párt támogatottsága is maradt 1 százalékon.

Magyarország a gyerekek szemével

Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány és a GfK Hungária közös, feltáró kutatásában 10–18 év közöttiek mondták el véleményüket arról, hogy szerintük mitől gyerekbarát egy település. A beszélgetéseken kiderült, hogy az egyik különösen fontos érték számukra a biztonság. A másik megállapítás: a tágabb környezetüket, településüket érintő kérdésekben nincs beleszólásuk az őket érintő döntésekbe. 

Orbán kettős játéka az Európai Unióval: itthon szkeptikus, Angliában védi

A The New York Times szerkesztőségi cikke szerint ritkán beszélt bele több kibic egy szavazás ügyébe, mint most, a brit referendum esetében. Obama, Merkel, a Valutaalap elnök asszonya és a többiek mind, egyre nagyobb számban sürgetik, hogy ne lépjenek ki a britek. Milyen eredménnyel? – ezt majd meglátjuk két nap múlva, viszont az egyértelmű, hogy a szigetországban is jelen van az a populista áramlat, amely Magyarországon és Lengyelországban nacionalista kormányokat emelt hatalomra. Látványos eredményekhez segített jobboldali pártokat Franciaországban és másutt, de Amerikában is nagyot lendített Trump helyzetén. 

#EmergencyLessons: kampány a tartósan veszélyövezetekben élő gyerekek segítésére

Ma megkezdte az Európai Unió és az UNICEF az #EmergencyLessons nevű új kampányát, hogy rávilágítson a katasztrófaövezet országaiban élő gyerekek oktatásának fontosságára. A közösségi médiában megjelenő figyelemfelhívó, szemléletformáló kezdeményezés célja, hogy mondanivalója eljusson 20 millió, mindenekelőtt legföljebb 25 éves vagy fiatalabb európaihoz Görög-, Magyar-, Ír, Olaszországban, Szlovéniában, Szlovákiában, valamint Nagy-Britanniában, és arra ösztönözze, hogy szólaljon fel olyan gyerekek és kamaszok millióinak nevében, akiknek oktatását bármilyen ok gátolja.


Médiaunió-kampány: Nem nehéz vigyázni a Földre

„Nem nehéz…” ez a Médiaunió idei, környezetvédelmi témájú kampányának fősora. A zöld civil szervezetekkel együttműködésben kialakított kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos fogyasztásra. Azaz a szakértők javaslatai alapján elsősorban arra, hogy ha nem vásárolunk feleslegesen sokat, és okosan újra hasznosítjuk a hulladékot, azzal máris sokat tettünk környezetünkért.


1 2 3 4 5   >