Címke: kampány

Stressz miatt évente 440 milliárd forint kár – EU-kezdeményezés az egészséges munkahelyekért

Az Európai Unióban évente átlagosan 136 milliárd euró, Magyarországon kb. 440 milliárd forint, azaz a 4-es metró árával azonos nagyságrendű érték vész el a nem, illetve nem megfelelően kezelt munkahelyi stressz miatt, amely miatt a munkanapok 50–60 százaléka kiesik. A munkavállalók egészségének veszélyeztetésén túlmenően a munkahelyi stressz rontja a vállalatok versenyképességét, mivel növeli a hiányzások számát, csökkenti a hatékonyságot és magas fluktuációt eredményez.

Megtévesztette a fogyasztókat, megsértette versenytársait a Vodafone – 30 millió forintra büntette a Versenyhivatal

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) 2012. február 13.–március 31. között jogsértő összehasonlító reklámokat tett közzé, ezért 30 000 000 forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.

Feszállás! – összefogtak az utazási irodák az utazókért a "feketék" ellenében

Tájékoztató és szemléletformáló közös kampányt jelentett be ma huszonkét utazási iroda és a harminc repülőgépből álló flottát üzemeltető Travel Service chartercég, hogy ezzel a kezdeményezéssel (is) föllépjen az utasokat becsapó, megkárosító, az utazásszervezőknek is súlyos erkölcsi károkat okozó "fekete utazási irodák" ellen. A kezdeményezés mostantól elérhető a "felszállás" internetcímén.

Gigantikus kutyagumival kampányol Bécs

Hatalmas kupac kutyapiszokkal, túldimenzionált vécécsészével és az egész járdát elfoglaló cigarettacsikkel harcol a szemetelés ellen az osztrák főváros. A legújabb kampány célja, hogy rávilágítson: korántsem apróságokról van szó. A szabályok megtartását a WasteWatcher-ek, valamint a köztisztasági ügyosztály és a városi kertészet kiképzett emberei felügyelik, akik szükség esetén bírságolhatnak is.

Kedélyjavító, szomjoltó hungarikum: a fröccs

Valaha inkább borivó volt a magyar, de napjainkban, ha rekkenő a hőség, több sör fogy a büfékben, mint fröccs. Pedig a szódavíz és bor keverésével előállított italnál nincs hűsítőbb és szomjoltóbb. Augusztus végéig rója az utakat a „fröccsbusz”, hogy országszerte népszerűsítse a valaha kultikus magyar ital.

A Magyar Dermatológiai Társulat az idén csatlakozik a nemzetközi sikereket elért kezdeményezéshez, amelynek hazai adaptációjaként Magyarország nyolc városába juttatja el a pikkelysömör (psoriasis) betegségben szenvedők küzdelmes életét bemutató fotókiállítást. A társulat célja, hogy a kampány révén segítse a betegek társadalmi integrációját, valamint reményt és erőt adjon nekik.


1 2 3 4   >