Címke: kampány

Médiaunió-kampány: Nem nehéz vigyázni a Földre

„Nem nehéz…” ez a Médiaunió idei, környezetvédelmi témájú kampányának fősora. A zöld civil szervezetekkel együttműködésben kialakított kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos fogyasztásra. Azaz a szakértők javaslatai alapján elsősorban arra, hogy ha nem vásárolunk feleslegesen sokat, és okosan újra hasznosítjuk a hulladékot, azzal máris sokat tettünk környezetünkért.

Divatbabákkal a veszélyeztetett gyermekekért

Az UNICEF eredeti, francia kampánya után – amelyben a többi között a Chanel, Louis Vuitton és Christian Dior divatház képviseltette magát –, ezúttal a magyar divatszakma jelesei terveztek babát és hozzá illő babaruhát. Alkotásaikkal olyan neves tervezők és márkák álltak a kampány mellé, mint Léber Barbara, Daalarna, Luan by Lucia, Je Suis Belle, USE unused, Slang Slang, Romani Design, Tomcsányi Dóri, Matyodesign, Manuéla és Manier Szalon.

A bajor kormányfő orbanizálja a német menekültpolitikát

A jövő pénteken a CDU württembergi körzeti pártértekezletére hivatalos Balog Zoltán. A nagyobbik német koalíciós párt helyi vezetője azzal indokolta az emberi erőforrások miniszterének meghívását, hogy Európának nem egymásról, hanem egymással kell beszélnie. Mint mondta, ha minden kép nem tetszett is, amely az utóbbi hónapokban Magyarországról érkezett, és ezt világosan közölni kell a magyar barátokkal, ám ugyanígy nem minden német kritika volt jogos velük szemben – számol be a Die Welt . Az országra ugyanis az EU külső határaként különösen nehéz feladat hárul. A lap megjegyzi, hogy a menekültkérdésben elfoglalt kemény álláspont miatt a magyarok a bírálatok kereszttüzében állnak.

Stressz miatt évente 440 milliárd forint kár – EU-kezdeményezés az egészséges munkahelyekért

Az Európai Unióban évente átlagosan 136 milliárd euró, Magyarországon kb. 440 milliárd forint, azaz a 4-es metró árával azonos nagyságrendű érték vész el a nem, illetve nem megfelelően kezelt munkahelyi stressz miatt, amely miatt a munkanapok 50–60 százaléka kiesik. A munkavállalók egészségének veszélyeztetésén túlmenően a munkahelyi stressz rontja a vállalatok versenyképességét, mivel növeli a hiányzások számát, csökkenti a hatékonyságot és magas fluktuációt eredményez.

Megtévesztette a fogyasztókat, megsértette versenytársait a Vodafone – 30 millió forintra büntette a Versenyhivatal

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) 2012. február 13.–március 31. között jogsértő összehasonlító reklámokat tett közzé, ezért 30 000 000 forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.

Feszállás! – összefogtak az utazási irodák az utazókért a "feketék" ellenében

Tájékoztató és szemléletformáló közös kampányt jelentett be ma huszonkét utazási iroda és a harminc repülőgépből álló flottát üzemeltető Travel Service chartercég, hogy ezzel a kezdeményezéssel (is) föllépjen az utasokat becsapó, megkárosító, az utazásszervezőknek is súlyos erkölcsi károkat okozó "fekete utazási irodák" ellen. A kezdeményezés mostantól elérhető a "felszállás" internetcímén.


1 2 3 4   >