Címke: kampány

Orbán kettős játéka az Európai Unióval: itthon szkeptikus, Angliában védi

A The New York Times szerkesztőségi cikke szerint ritkán beszélt bele több kibic egy szavazás ügyébe, mint most, a brit referendum esetében. Obama, Merkel, a Valutaalap elnök asszonya és a többiek mind, egyre nagyobb számban sürgetik, hogy ne lépjenek ki a britek. Milyen eredménnyel? – ezt majd meglátjuk két nap múlva, viszont az egyértelmű, hogy a szigetországban is jelen van az a populista áramlat, amely Magyarországon és Lengyelországban nacionalista kormányokat emelt hatalomra. Látványos eredményekhez segített jobboldali pártokat Franciaországban és másutt, de Amerikában is nagyot lendített Trump helyzetén. 

#EmergencyLessons: kampány a tartósan veszélyövezetekben élő gyerekek segítésére

Ma megkezdte az Európai Unió és az UNICEF az #EmergencyLessons nevű új kampányát, hogy rávilágítson a katasztrófaövezet országaiban élő gyerekek oktatásának fontosságára. A közösségi médiában megjelenő figyelemfelhívó, szemléletformáló kezdeményezés célja, hogy mondanivalója eljusson 20 millió, mindenekelőtt legföljebb 25 éves vagy fiatalabb európaihoz Görög-, Magyar-, Ír, Olaszországban, Szlovéniában, Szlovákiában, valamint Nagy-Britanniában, és arra ösztönözze, hogy szólaljon fel olyan gyerekek és kamaszok millióinak nevében, akiknek oktatását bármilyen ok gátolja.


Médiaunió-kampány: Nem nehéz vigyázni a Földre

„Nem nehéz…” ez a Médiaunió idei, környezetvédelmi témájú kampányának fősora. A zöld civil szervezetekkel együttműködésben kialakított kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos fogyasztásra. Azaz a szakértők javaslatai alapján elsősorban arra, hogy ha nem vásárolunk feleslegesen sokat, és okosan újra hasznosítjuk a hulladékot, azzal máris sokat tettünk környezetünkért.

Divatbabákkal a veszélyeztetett gyermekekért

Az UNICEF eredeti, francia kampánya után – amelyben a többi között a Chanel, Louis Vuitton és Christian Dior divatház képviseltette magát –, ezúttal a magyar divatszakma jelesei terveztek babát és hozzá illő babaruhát. Alkotásaikkal olyan neves tervezők és márkák álltak a kampány mellé, mint Léber Barbara, Daalarna, Luan by Lucia, Je Suis Belle, USE unused, Slang Slang, Romani Design, Tomcsányi Dóri, Matyodesign, Manuéla és Manier Szalon.

A bajor kormányfő orbanizálja a német menekültpolitikát

A jövő pénteken a CDU württembergi körzeti pártértekezletére hivatalos Balog Zoltán. A nagyobbik német koalíciós párt helyi vezetője azzal indokolta az emberi erőforrások miniszterének meghívását, hogy Európának nem egymásról, hanem egymással kell beszélnie. Mint mondta, ha minden kép nem tetszett is, amely az utóbbi hónapokban Magyarországról érkezett, és ezt világosan közölni kell a magyar barátokkal, ám ugyanígy nem minden német kritika volt jogos velük szemben – számol be a Die Welt . Az országra ugyanis az EU külső határaként különösen nehéz feladat hárul. A lap megjegyzi, hogy a menekültkérdésben elfoglalt kemény álláspont miatt a magyarok a bírálatok kereszttüzében állnak.

Stressz miatt évente 440 milliárd forint kár – EU-kezdeményezés az egészséges munkahelyekért

Az Európai Unióban évente átlagosan 136 milliárd euró, Magyarországon kb. 440 milliárd forint, azaz a 4-es metró árával azonos nagyságrendű érték vész el a nem, illetve nem megfelelően kezelt munkahelyi stressz miatt, amely miatt a munkanapok 50–60 százaléka kiesik. A munkavállalók egészségének veszélyeztetésén túlmenően a munkahelyi stressz rontja a vállalatok versenyképességét, mivel növeli a hiányzások számát, csökkenti a hatékonyságot és magas fluktuációt eredményez.


1 2 3 4   >