Címke: megtévesztés

Megtévesztő hirdetések miatt 43 millióra büntette a Versenyhivatal a SPAR-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. (SPAR) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott ,,5000 Ft vásárlás után 500 Ft visszajár” akciójának népszerűsítésekor; nem egyértelműen tüntette fel az 500 Ft-os kupon kiadásának és beváltásának egyéb feltételeit. A jogsértésért 43 millió forint bírságot szabott ki a GVH.

Megtévesztette a fogyasztókat az Euro Benefit – 18 milliója bánja

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint az Euro Benefit Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Euro Benefit Kft.) az üdülési jogok népszerűsítésével megtévesztette a fogyasztókat. A jogsértés elkövetéséért 18 millió forint bírságot szabott ki a GVH. A cég 2012 januárjától 2014 júniusáig az üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatait személyes, szóbeli egyeztetések formájában, hirdetéseken, szórólapokon, weboldalakon népszerűsítette.

Megtévesztés: 10 millióba kerül az „Érem Művészeti Intézet”

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint az Érem Művészeti Intézet Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. megtévesztette a fogyasztókat az „Érem Művészet Intézet” megnevezés használatával. A jogsértés elkövetéséért 10 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

A szélhámosság ára: 70 millió forint

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Euro Telemarketing s.r.o kommunikációs kampányában megtévesztő reklámokat tett közzé a Terramagon +7 mágnesterápiás készülékével kapcsolatban. A jogsértés elkövetéséért 70 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

Huszonötmilliós GVH-bírság egészségre ható valótlan állítások miatt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy Lajos László egyéni vállalkozó megtévesztette a fogyasztókat, amikor a „Sweet Dream alvásrendszer” névvel ellátott termékét egészségre gyakorolt valótlan hatásokkal népszerűsítette. A GVH ezért összesen 25 000 000 forint bírságot szabott ki a vállalkozásra. A GVH a bírság meghatározásánál súlyosító körülményként értékelte, hogy az elhúzódó reklámozási tevékenységnek következtében a tájékoztatások a fogyasztók széles rétegéhez eljutottak, illetve azt a körülményt, hogy a vállalkozás már megismerhette a GVH egészségügyi hatásokra vonatkozó állítások kapcsán kialakult gyakorlatát.

Megalapozatlan ígéretek miatt 30 milliós bírság

Megtévesztette a fogyasztókat a Telemarketing International Kft. a Fir Slim alakformáló termékét népszerűsítő hirdetéseivel. A jogsértés megállapítása mellett a GVH 30 000 000 Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást, amely már több alkalommal tanúsított a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >