Címke: megtévesztés

Bécsi vélemény Szijjártóról: a bunkók visszatérnek

Erőszakos nyelvezet és jócskán vitatott állítások jellemzik Orbán Viktor népszavazási kampányát, a referendum megosztja a nemzetet és a legrosszabbat hozza ki belőle – állapítja meg a brit The Guardian. A lap az idegengyűlölet felkorbácsolására szolgáló hadjárat ékes példájaként említi a kormányzat által szétküldött brosúrát, megjegyezve, hogy a magyar hatóságok messze a határon túl is felszítják a feszültséget. Az egész népszavazást a miniszterelnök találta ki és az a bírálók szerint csupán arra jó, hogy az alaptalan félelmek gerjesztésével...

Megtévesztésért tízmilliós bírság

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint az SWF Holder Kft. megtévesztette a fogyasztókat az üdülési jogok eladásával összefüggő ajánlatával. A GVH a jogsértésért 10 094 000 forint bírságot szabott ki a vállalkozásra, amely 2014 májusától személyes, szóbeli egyeztetéseken, hirdetésekben, szórólapokon, weboldalakon népszerűsítette üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatait.

Megtévesztő árkommunikáció miatt megbírságolták a K&H-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a K&H Biztosító Zrt. (K&H) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor, mert a biztosítást az alapárhoz képest 10%-os kedvezménnyel hirdette, de a jelzett alapárat valójában nem alkalmazta. A jogsértésért kilencmillió forint bírságot szabott ki a GVH.

Megtévesztő gyógyszerreklám: 10 milliós büntetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a SAGER Pharma Szolgáltató Kft. (SAGER Pharma) jogsértően reklámozta Seractil Dolo 300 mg elnevezésű termékét, mert a vény nélkül kapható gyógyszert nem az alkalmazási előírás alapján mutatta be, és valótlanul sugallta, hogy a gyógyszer azonnal hat. A jogsértésért 10 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.

Bóvli aranyáron: vége a trükközésnek – szigorítások a 24. órában

Sem hitelnyújtásra, sem árengedmények és ajándéksorsolások reklámjára nincs már lehetősége az árubemutatót szervező cégeknek egy tavaly decemberi törvénymódosítás nyomán. Éveken át sok, mindenekelőtt idős embert tévesztettek meg jellemzően ajándékígéretekkel és hitelfelvétel ösztönzésével manipuláló vállalkozások, és bírtak rá a túlárazott termékek átgondolatlan megvételére.

Tisztességtelen hirdetések az „időskori biztonság” életbiztosításról

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a 4Life Direct Kft. és a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az „időskori biztonság” életbiztosítás népszerűsítésekor, mert valótlan állításokat jelenítettek meg a szolgáltatás jellemzőiről, valamint megtévesztően azt a látszatot keltették, hogy a biztosítást a 4Life Direct Kft. nyújtja. A jogsértésért összesen 99 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >