Infovilág - a hiteles hírportál

Címke: szolgáltatás

Szolgáltatóknak kiszolgáltatva

Eredetileg kommentár nélkül szerettük volna közzé tenni azt a levelet, amelyet egyik olvasónk bocsátott szerkesztőségünk rendelkezésére megfejtés céljából. A levél feladója/aláírója a Magyar Telekom Nyrt. és a GTS Hungary Kft. Az iromány lényege:  március 29-től megszűnik a GTS Hungary Kft. levelező-kiszolgálóinak a támogatása, és ezzel a címzett által használt az a postafiók is, amelyre a szóban forgó értesítést kapta.

Korszerűsítik az E.ON számítógépes rendszerét

Teljes körű rendszerfrissítést végez február 16-25. között ügyfélszolgálati rendszerében az E.ON. Az informatikai háttérrendszer fejlesztésére az eddiginél gyorsabb kiszolgálás, korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés végett van szükség. Mivel a nemzetközi vállalatcsoport itthon több mint hárommillió ügyfelet szolgál ki, az átállás körültekintő előkészületeket követel.

Harmadik hónapja emelkedik a GKI konjunktúraindexe

Januárban immár harmadik hónapja javult a GKI konjunktúraindexe, amely ezzel megközelítette az egy évvel ezelőtti értékét. A GKIáltal, az EU támogatásá­val végzett felmérés szerint az üzleti várakozások csak 2016 nyári szintjükre emelkedtek, a fogyasztóiak viszont legutóbb tizenegy éve, 2006 februárjában voltak a mostaninál kedvezőbbek.

Októberben hároméves mélypontjára csúszott a GKI konjunktúraindexe

Bár októberben nem sokat romlott a GKI konjunktúraindexe, mégis hároméves mélypontjára zuhant. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint ez történt az üzleti várakozásokkal is, a fogyasztóiak viszont – bár mostani romlásuk látványos – így is kedvezőbbek az év eleinél. Ugyanakkor az elmúlt három évben a GKI konjunktúraindexe viszonylag szűk sávban hullámzott.

Habkönnyű, csábító ajánlat: ingyen weboldal kisvállalkozásoknak

Az egy alkalomra szóló ingyenes tanácsadás alkalmával a Telekom szakmai partnere a cégek weboldalának elkészítésében segít; miután feliratkoztak a Webkönnyen próbaváltozatára, külön kell kérniük az extra szolgáltatást, tehát a segítségnyújtás a regisztrációval nem válik automatikussá.

Panaszok  tv-, telefon-, internet-szolgáltatókra

Összesen 2539 panasz érkezett tavaly a fogyasztóvédelmi hatósághoz az elektronikus hírközlési szolgáltatásokra. Legtöbbször a tv-, a telefon-, az internet-szolgáltatók ügyfélszolgálatát, panaszkezelését, megtévesztő tájékoztatását kifogásolták. A hatóságnak 31 esetben kellett a vállalkozásokat köteleznie a jogszerű gyakorlatra, 182 alkalommal a kötelezés mellett bírságot is kiszabott jó 30 millió forint értékben.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >