nagyobb betű kisebb betű comment e-mailben elküld nyomtatás
NFC-szakszeminárium – bankkártya, személyazonosító a telefonban

NFC-szakszeminárium – bankkártya, személyazonosító a telefonban Már Magyarországon is forgalomban vannak azok a mobiltelefonfajták, amelyek a felismerés-, összeköttetés-technológiákból kifejlődött Near Field Communication (NFC) segítségével hamarosan felválthatják a bank- meg a beléptetőkártyákat. A technológia gyakorlati alkalmazása is szóba kerül az első magyar NFC-szakszemináriumon, amelyet a mobilkonferencia részeként „NFC – Zsebre vágjuk a világot!” címmel rendeznek meg május 27-én, Budapesten, az Európa Congress Center-ben.

Magyarországon még alig ismerik azt a típusú technológiát, amellyel hosszútávon, hatékonyan és egyszerűen megoldható a pénz nélküli fizetés, a külön azonosító kártya nélküli beléptetés, holott tőlünk nyugatabbra már kialakult gyakorlata van az NFC használatának. Szakértők szerint a rendszer elterjedése a mobiltelefonok pangó piacának élénkülését hozhatja magával Európa-szerte.

A rendezvényt a témakör egyik nemzetközi szinten elismert szakértője, Párkányi Péter, a Ranycon Technologies ügyvezető igazgatója is megtiszteli;  előadásain olyan témákra tér ki, mint az RFID, a vonalkód és NFC-technológia alapjai; az NFC-technológia megvalósítása, és ennek eredményei a nagyvilágban; NFC-szolgáltatás a gyakorlatban – milyen jellegű alkalmazások alakíthatók ki; a szolgáltatás kialakításának menete, környezete, előnyök, hátrányok; az NFC-szolgáltatás üzleti modelljeinek alakulása – az átjárható, bővíthető modellben való gondolkodás.

A szakmai fórumra nemcsak szakembereket, hanem az alkalmazások iránt érdeklődő üzleti partnereket is várják. A résztvevők megismerkedhetik a Magyarországon elsőként rendszerbe állított, az AFF Csoport által fejlesztett NFC-alapú mobil beléptető-rendszert. 

A hazai NFC-kutatás és -fejlesztés kiemelkedő eredményeket értek el a múlt években, magyarországi cégek több sikeres, itthoni és külföldi munkában vettek részt. A rendezvény főtámogatója a hazai mobilipar vezető fejlesztő vállalata, az AFF Csoport, amely sokéves tapasztalattal rendelkezik a mobiltechnológiák, így az NFC területén is. A cég kiemelkedő partnere a rendezvényt szakmailag támogató Ranycon Technologies.

A rendezvényre ezen az oldalon lehet jelentkezni.

Forrás: Infovilág
Hasznosnak találta ezt a cikket?
(0)
(0)
nagyobb betű kisebb betű comment e-mailben elküld nyomtatás
Hozzászólások (0)
Ehhez a cikkhez még senki nem írt hozzászólást.
Olvasta már?
Robotot minden háztartásba! Itt a ZenBo
Robotot minden háztartásba! Itt a ZenBo

Az ASUS cég elnöke, Jonney Shih bejelentette, hogy piacra dobják saját fejlesztésű otthoni robotjukat. "A célunk az, hogy minden háztartásban legyen egy robot – jelentette ki". A ZenBo nevet viselő otthoni robot célja a "segítségnyújtás, a szórakoztatás és az, hogy társaságot kínáljon az embereknek."

Bezárás
Gottardo: hatalmas lyuk a Svájc nevű sajtban – átadják a világ leghosszabb vasúti alagútját Svájc a saját útját járja, s ezzel összeköti egész Európát. Tizenhét évvel a fő aknában elvégzett első robbantás után 2016. június 1-jén hivatalosan megnyitják a világ leghosszabb vasúti alagútját. Svájcnak megvan az oka az ünneplésre, nem csupán hazai és külföldi magas rangú vendégeket hívott meg az avatásra, hanem az ország egész lakosságát. Szerdán olyan nyitóünnepélyt rendeznek, amely az egész világnak bemutatja a legfőbb svájci értékeket: az innovációt, a pontosságot és a megbízhatóságot. Az 57 kilométer hosszú alagút fölavatásának a fénypontja az első utazás az óránként 200 kilométeres sebességgel robogó Gotthardshuttle-val (ingajárattal).
Zichy Mihály – Tbiliszi Zichy Mihály (1827–1906) festő, grafikus. Nemcsak a magyar romantikus festészet kiemelkedő alakja, de az orosz cárok udvari festője is volt, aki húsz esztendős korától – néhány éves párizsi és rövid hazai megszakítással – egészen haláláig, negyvenkilenc éven át dolgozott Oroszországban. 
Megtévesztő árkommunikáció miatt megbírságolták a K&H-t A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a K&H Biztosító Zrt. (K&H) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor, mert a biztosítást az alapárhoz képest 10%-os kedvezménnyel hirdette, de a jelzett alapárat valójában nem alkalmazta. A jogsértésért kilencmillió forint bírságot szabott ki a GVH.
Omen: a játékosok erőgépe A HP bemutatta a játékosoknak szánt újdonságait, az Omen termékkínálatát. Stratégiájának megfelelően a gyártó újratervezte a személyi számítógépes választákát. Az Omen sorozat tagjai között a kezdő és a profi játékos egyaránt megtalálja az árban és teljesítményben legjobban hozzá illő modellt a lehető legélvezetesebb játékélmény eléréséhez. 
Robotot minden háztartásba! Itt a ZenBo Az ASUS cég elnöke, Jonney Shih bejelentette, hogy piacra dobják saját fejlesztésű otthoni robotjukat. "A célunk az, hogy minden háztartásban legyen egy robot – jelentette ki". A ZenBo nevet viselő otthoni robot célja a "segítségnyújtás, a szórakoztatás és az, hogy társaságot kínáljon az embereknek."
Zsidó művészeti napok: élmény és szórakozás Zsúfolt házas nyitókoncerttel kezdődött meg a zsidó művészeti napok  (ZSIMÜ) rendezvénysorozata, amelyet május 28.–június 14. között most először rendeznek meg Budapesten. A két hét alatt az érdeklődők olyan komoly-  és könnyűzenei koncerteket, színházi előadásokat, irodalmi felolvasásokat, filmeket, táncelőadásokat tekinthetnek meg, amelyeken keresztül a zsidó kultúrával nemcsak mint egyedi és unikális örökséggel, hanem a magyar, az európai és a világkultúra élő, szerves részével találkozhatnak.
Életre szóló dráma a gyerekkori szexuális bántalmazás Lerombolhat-e a gyermekkori szexuális bántalmazás egy egész életet? Igen. Miért hallgat az áldozatok többsége? Mert szégyelli. Hogyan segíthetnek a hozzátartozók, az ismerősök és a szakemberek? Többnyire nem is vesznek róla tudomást. – Ez a kép rajzolódott ki a budapesti Katona József Színházban azon a beszélgetésen, amelyet a Beszeljrola.hu, az UNICEF és a színház közösen szervezett.
Virtuelle Welten: 360-Grad-Videos werden durch VR-Brillen zum Natur-Erlebnis „Virtual Reality bietet die optimale Ergänzung für Tourismusmarketing und macht Lust auf ein Land”, verrät Petra Stolba, Geschäftsführerin der Österreich Werbung, gleich zu Beginn der Pressekonferenz „Austria 360° – Einsatz von Virtual Reality im Tourismusmarketing” am Mittwoch in Wien.