nagyobb betű kisebb betű comment e-mailben elküld nyomtatás
Térkép24: a Sanoma Budapest online térkép-szolgáltatása

Ma megkezdte új online szolgáltatását, a Térkép24-et http://terkep24.hu a Sanoma Budapest, az ország legnagyobb magazinkiadója. A weboldal megnyitásával a médiavállalat a hazai internetes piac egy újabb, lendületesen fejlődő ágazatát célozza meg. A nemzetközi példák is azt mutatják, hogy nagy az igény az online térképekre.

Az oldal készítői a Térkép24.hu-val egy olyan átfogó szolgáltatást kívánnak létrehozni, amely az online térképek iránti valamennyi igényt kielégít. A weboldal adatbázisának folyamatos bővítése, valamint a rendszeres fejlesztések révén a Sanoma Budapest hosszú távon piacvezető szerepet szeretne elérni az új szolgáltatással.

A www.terkep24.hu jelenleg is több mint 30 ezer kiemelt helyet (látnivalót és szolgáltatást) tartalmaz azok pontos címével, de az üzemeltető tervei szerint ez a szám folyamatosan és dinamikusan növekszik majd.

Az oldalt a Sanoma Budapest a Cartographia New Media Térinformatikai Szolgáltató Kft.-vel közösen fejleszti. A két cég stratégiai együttműködése a jövőben a nyomtatott termékeikre is kiterjedhet, mivel a két partner Magyarország legnagyobb magazin-, illetve térképkiadója is egyben.

A Térkép24.hu-t a legtöbb szolgáltatást nyújtó magyar térképes weboldalnak szánják. Az ehhez hasonlókon megtalálható szolgáltatások (útvonaltervezés, térképek böngészése, kiemelt helyek) mellett itt már a budapesti parkolási díjak is láthatók, illetve a bevezetést követően - várhatóan még az idén - újabb szolgáltatásokkal találkozhatnak a használók.

A Térkép24.hu külsejében, kezelhetőségében is különbözik a többi online térképtől, ugyanis minden funkciója elérhető akkora felületen, amekkorát a felhasználó a weblap behívása után a képernyőn lát, nincs szükség az oldal lejjebb görgetésére használat közben. A szolgáltatás kialakításakor az átláthatóság, a kényelmes navigálhatóság és az ergonómikus felület voltak a fő szempontok.

Ingyenes lehetőségekkel bővült a megújult Startapró.

Forrás: Infovilág
Hasznosnak találta ezt a cikket?
(0)
(0)
nagyobb betű kisebb betű comment e-mailben elküld nyomtatás
Hozzászólások (0)
Ehhez a cikkhez még senki nem írt hozzászólást.
Olvasta már?
Mobilnet: a kékek is léptek egyet
Mobilnet: a kékek is léptek egyet

A Vodafone és a Telekom után végre a Telenor is lépett egyet: valamennyi feltöltő kártyás és havidíjas ügyfele az eddiginél kedvezőbb áron mobil-internetezhet külföldről, akár Európán kívülről is. Az új napi- és hetijegyeket választva, az előfizetőknek a külföldi utazás idejére sem kell feladniuk az itthon megszokott internetezési szokásaikat.

Bezárás
Apor Vilmos embermentő és vértanú püspökre emlékeztek halála 70. évfordulóján Győrött Boldog Apor Vilmos vértanú püspökre emlékeztek ma Győrött pappá szentelésének 100., halálának 70. évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen és kiállítás-megnyitón. A város posztumusz díszpolgára az elnyomottak és az üldözöttek segítője volt. A harmadik zsidótörvény érvénybe lépése után kezdte meg püspöki működését, és mélyen átérezte az egyház felelősségét, azonban tiltakozása, kérelmei, a zsidók érdekében küldött táviratai hiábavalók voltak. A hozzá fordulók egy részét bújtatta, illetve továbbküldte Angelo Rotta nunciushoz vagy nővéréhez, Apor Gizellához, aki a Magyar Vöröskereszt főnökasszonya volt. A nuncius 1944-ben ezrével írta alá az oltalomleveleket, melyeknek birtokosai a Vatikán hivatalos, diplomáciai védettségét élvezték.
Az amerikai-magyar viszony még nem normalizálódott – Orbán a tűzzel játszik Az alábbi nyilatkozatot Charles Gáti, a Johns Hopkins Egyetem Európai és Eurázsia szakán a Haladó Nemzetközi Tanulmányok Iskolájának vezető kutató professzora tette az amerikai-magyar kapcsolatokról: A keddi kongresszusi meghallgatás lehetőséget nyújtott a Külügyminisztérium számára, hogy bemutassa a magyar kormánnyal szembeni amerikai politika összefoglalását...  
Versenyhivatal: „jogsértők az Auchan összehasonlító reklámjai” – az érintett válasza A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte meg az Auchan Magyarország Kft. (Auchan) összehasonlításokat tartalmazó reklámjait, mert „nem tárgyilagosan” tüntették fel az árkülönbségeket. Az áruházakban kihelyezett összehasonlításokkal az Auchan – a Versenyhivatal szerint – tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot is folytatott, mert megsértette a szakmai gondosság követelményét. A jogsértés elkövetéséért 56 000 000 forint bírságot szabott ki a GVH.
Mobilnet: a kékek is léptek egyet A Vodafone és a Telekom után végre a Telenor is lépett egyet: valamennyi feltöltő kártyás és havidíjas ügyfele az eddiginél kedvezőbb áron mobil-internetezhet külföldről, akár Európán kívülről is. Az új napi- és hetijegyeket választva, az előfizetőknek a külföldi utazás idejére sem kell feladniuk az itthon megszokott internetezési szokásaikat.
Vitázik a világ ifjúsága Magyarországon: lányok az élen Izgalmas szócsatának lehettek tanúi a ma Budapesten, a német nyelvű vitavetélkedő magyarországi döntőjén részt vevők.  „Bevezessék-e Magyarországon az állami tankönyv-monopóliumot?“ – a négy legjobb magyar vitázónak erre a kérdésre 24 perce volt, ennyi idő alatt kellett meggyőzniük álláspontjukról a vitapartnereket és a zsűrit. A képen az első helyezett: Ryan Anna.
Új csalás Windows-alapon Biztonsági szakértők egy új internetes csalásra figyelmeztetnek: Windows Live ID-azonosítókat használnak olyan személyes adatok kinyerésére, amelyeket a felhasználók a profiljaikban tárolnak, például Xbox Live-on, Zune-on, Hotmail levelezőn, Outlook-on, valamint OneDrive-on.
Szép volt, fiúk! – az új Nádas-kabaré kulisszatitkai Az ország egyik kiemelkedően népszerű humoristája jó két évtizeddel ezelőtt kezdett szólókarrierbe. Új kabaréját május 30-án Kőbányán mutatja be, Szép volt, fiúk! címmel. Lehet-e ma politikai kabarét csinálni Magyarországon? Visszatér-e még a legendás Markos–Nádas-páros? Nádas Györggyel  beszélgetett tudósítónk.
Kommt auch im Winter! – Werbung für Budapest Budapest Winter Invitation (BWI) – so lautet der Brand, der sich in den vergangenen Jahren im europäischen Tourismus etablieren konnte. Zum 9. Mal wurde für den Winter 2014-2015, die Monate von Anfang November bis zum 5. April 2015, die Werbetrommel für Budapest als Reiseziel gerührt.