Új korszak kezdődött a Praktiker életében Jó úton jár a Praktiker ahhoz, hogy idővel „nemzeti” barkácsáruház-lánccá alakuljon át. A cég ugyanis nemrég a magyar (bár elnevezésében kevésbé magyar) Wallis Asset Management Zrt. többségi tulajdonába került. Miközben az évtized elején sorra mentek csődbe és vonultak ki a piacról a hajdani ezermesterboltokra hajazó áruházak, a Praktikernek sikerült talpon maradnia.
Energiaár-zuhanás a láthatáron? Bár a vállalati fogyasztók már 6–8 éve a szabadpiacon is beszerezhetik a működésükhöz szükséges villamos energiát és földgázt, a kis- és középvállalatok 72 százaléka még sosem kért árajánlatot energiakereskedőtől avégett, hogy csökkentse közüzemi kiadásait – derül ki a Tarifa24 felméréséből. Az első online energiabróker adatai szerint a megkérdezettek 44 százaléka nem számít érdemi díjváltozásra, negyede díjemelkedéssel kalkulál.
Boltmúzeum a „Süvegcukorhoz” – állandó kiállítás Gyulán A múlt megőrzésében fáradozó áldozatos gyulai polgároknak köszönhető a boltmúzeum, a „Süvegcukorhoz” címzett kereskedés létrejötte, amelyet május 27-től bárki fölkereshet az egykori gyalogsági honvéd laktanyában. A kereskedelemtörténeti kiállítás alapítása egészen 1983-ig nyúlik vissza, Ábrahám György, az akkori élelmiszer-kiskereskedelmi vállalat igazgatója kezdeményezte.
Áremelkedés és keresleti átrendeződés az ingatlanpiacon Évekig leginkább városi legenda volt lakáspiac élénkülése, mára a statisztikák szerint valósággá vált. Az Otthontérkép ingatlankeresési portál az online kérdőíves kutatásának eredményeit vetette össze a saját adataival. Kiderült: a kormányzati politika okozta piaci élénkülésnek a hatása az árak mozgásában is megmutatkozik, miközben a kereslet is átalakulóban van.
Berényi Norbert felel a magyar Bosch online-csatornáiért Májustól új taggal bővült a Bosch vállalati kommunikációs csapata: a vállalati online kommunikációért Berényi Norbert felel. Az ifjú szakember feladatai közé tartozik a cégcsoport weboldalainak, a közösségimédia-csatornáknak, valamint a központi, belső online kommunikációs kiadványok és felületeknek a fejlesztése és működtetése.
A gazdaság motorja is lehet az ingatlanpiac élénkülés Dinamikus piac, fejlesztést szolgáló telkek minden mennyiségben, kedvező gazdasági folyamatok, föllendülő hitelezés, alacsony infláció, élénkülő fogyasztás – ezekkel a címszavakkal jellemezhető az, ami most éppen tapasztalható a hazai ingatlanpiacon. A cseh és a lengyel piac már néhány éve lendületet kapott. Idehaza a múlt év második felétől vált egyértelművé: az ingatlanpiac növekedési pályára állt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >