Könnyen átalakítható, kettő az egyben eszköz. Lenyűgöző 10,1 hüvelykes kijelző. Megnövekedett teljesítmény.
Ügyfélkapcsolatok: nincs meggyőzőbb az emberi szónál Az elmúlt évtized az online (e-mail, chat stb) alkalmazások fejlesztéséről és bevezetésének időszaka volt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben viszont újra a személyes kiszolgálás, telefonos ügyintézés felé terelődik a figyelem, annak ellenére, hogy az online megoldások népszerűsége továbbra is töretlen.
A nagy tesztnap Sokféle teszttel próbálják felmérni munkatársaik és az új jelentkezők képességeit, adottságait a cégek. Hasznos tudni, melyik mire jó, miben különbözik egyik a másiktól. A Professzionális Coaching Egyesület programján erre lehet választ kapni szeptember 23-án az Eötvös 10 Közösségi és Kulturális színtérben.
Folytatódik az államosítás: a Bombardier is az államé Most érkezett hír szerint a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium döntése alapján a Magyar Állam nevében eljáró Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. ma Budapesten aláírta a Bombardier Transportation MÁV Hungary Kft. 64,9%-os üzletrészének megvásárlásáról szóló adásvételi szerződést a jelenlegi tulajdonos német Bombardier Transportation GmbH-val. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kiemelt célja, hogy a hazai járműipar fejlesztése a magyar gazdaság fejlődésének egyik legjelentősebb tényezője legyen a közeljövőben. A nagy múlttal, kiemelkedő szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező Bombardier Transportation MÁV Hungary Kft. 25%-os MÁV-üzletrésze mellé ezért ismét a Magyar Állam tulajdonába kerül a társaság jelenleg külföldi tulajdonban lévő 64,9%-os üzletrésze is.
Kártya és kápé – fizetési irányzatok és szokások Európában Egyre bővül a készpénz nélküli fizetési lehetőségek köre; a kártyák, fizetési rendszerek, virtuális pénznemek korát éljük. Az új fizetési formák elfogadását tekintve nagyok a különbségek még Európán belül is. A SIX Payment Services, kontinensünk vezető és hazánk egyetlen, bankoktól független bankkártya-elfogadója közre adta a tapasztalatait.
Továbbra is a vevő a király – kezében okostelefonnal A technológia hatalmat adott a fogyasztónak, aki azonnal dönthet egy-egy vásárlásról. A technikai megoldások kidolgozóinak a feladata, hogy segítsék a hasonló impulzusvásárlást. Szakértők szerint  mindenhol jelen lévő kereskedelemről  – omnicommerce – beszélhetünk a mai világban, és ehhez igazodva kell kiszolgálni az ügyfeleket.
Júliusban 17,5%-kal nőtt az építőipari termelés Júliusban az építőipar termelése kiigazítatlan adatok szerint és munkanaptényezővel kiigazítva egyaránt 17,5%-kal volt magasabb az egy évvel azelőttinél. Mindkét építményfőcsoport termelése növekedett: az épületeké 9,6, az egyéb építményeké 24,3%-kal.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >