17. AV Trend & Hifi Show
Átlépte az egymilliárd eurót a hazai online kiskereskedelem Az online kiskereskedelmi forgalom tavaly elérte a 310 milliárd forintot, arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes magyar kiskereskedelemnél, ugyanakkor már látszanak a növekedés korlátai – mondta ma Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatássorozatának idei első felmérését ismertetve.
Májusban nyit a soroksári IKEA Az IKEA magyarországi két áruháza 14,5 százalékos növekedéssel mintegy 54 milliárd forint árbevételt ért el a tavaly augusztusban zárult üzleti évben, ami a csoporton belül kiemelkedő, a harmadik legnagyobb növekedés. A társaság a harmadik áruházát májusban nyitja Soroksáron.
Kezdődik a karácsonyi csereidőszak? – bővülő vevői jogok Mától kezd magasba szökni az adventi bevásárlási láz. Főként az időszak elején megvásárolt termékek esetében okozhat gondot, hogy az ajándékba vásárolt árut a fogyasztók karácsony után esetleg már nem vihetik vissza. Mivel hibátlan termék visszavételére általában semmilyen jogszabály sem kötelezi a kereskedőt, igen eltérő gyakorlat alakult ki az egyes termékfajtákat kínáló üzletláncoknál.
Az ABC Data forgalmazza a Xiaomi okostelefonokat az EU-ban Az ABC Data nemzetközi IT- és szórakoztató-elektronikai disztribútor bejelentette, hogy a vállalat lett az első hivatalos Xiaomi márkaforgalmazó az Európai Unióban. Az ABC Data a lengyel piacon kezdi meg vezető okostelefon-gyártó termékeinek értékesítését és folyamatosan terjeszti ki a a közép-kelet-európai térség többi országára.
Forradalmi újítás a hagyományos kiskereskedelemben Soha eddig nem látott lehetőségekhez juttatja a hagyományos kiskereskedelmi vállalkozásokat a Fujitsu új Retail Engagement Analytics (REA) megoldása: az e-kereskedők számára elérhetőhöz hasonló felismeréseket és gyakorlati analitikát kínál a fizikai üzletek üzemeltetői számára, lehetővé téve ezzel a vásárlói élmény, viselkedés és aktivitás követését, rögzítését és elemzését.
E-kereskedelem: javaslat új szabályokra Az Európai Bizottság ma intézkedéscsomagot terjesztett elő, mely EU-szerte hozzájárul ahhoz, hogy a fogyasztók az eddiginél könnyebben és nagyobb bizalommal vásároljanak online, és a kereskedők is egyszerűbben értékesítsenek árukat vagy szolgáltatásokat az interneten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >