Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Ma péntek van, 2019. április 26. Az év 116. napja, az időszámításunk kezdete óta eltelt 737572. nap.
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Az Ericsson a lakásokba viszi a térhatású tévéélményt

Az Ericsson a lakásokba viszi a térhatású tévéélményt
Infovilág

Máris óriási a kereslet a tömegpiaci értékesítésre szánt 3D tévékészülékek iránt. A Las Vegasban holnap záruló NAB (National Association of Broadcasters, Műsorszórók Nemzeti Szövetsége) -szemlén az Ericsson műsorszórók és távközlési szolgáltatók számára bemutatta, miként teszi lehetővé az általa kifejlesztett „direct-to-home” (közvetlen az otthonig, DTH) technológia a 3D tartalom közreadását és terjesztését.    
 
Staffan Pehrson (2006 végéig vezérigazgatóként vezette az Ericsson Magyarországot), az Ericsson tv-megoldások ágazatvezetője szerint: „a kamera-, továbbítási és megjelenítési technológiák területén tapasztalható fejlődés mára alapvetően hozzájárul a 3D-televíziók sikeres otthoni elterjedéséhez. A fogyasztók a lakásukban is ugyanazt az élményt kapják mint a mozikban. A NAB alkalmából teljes körű megoldást bocsátunk útjára, miáltal a műsorszórók és távközlési szolgáltatók már most bevezethetnek 3D fogyasztói szolgáltatásokat”. A bevezetés az Ericssonnak a tartalomterjesztésben és a nagy felbontású videofelvételek tekintetében egyedülálló szakértelmén alapul.Az Ericsson 3D megoldása válasz a tartalomkészítésben, -szolgaltatásban és elosztásban megnyilvánuló kihívásokra, nem utolsósorban a 3D-tartalom eljuttatásában közvetlenül az otthonokba. Az élő 3D közreműködés nagyban különbözik a DTH-tól, legfontosabbként a lehető legjobb képminőség iránti igény tekintetében, beleértve a teljes térfelbontást. A nagy tartalomszolgáltató és -elosztó hálózatok videótömörítő termékkínálatát optimalizálták azért, hogy a 3D-tartalom tömörítése és szállítása megfelelően történjék.

Az Ericssonnak a televíziózásban megszerzett szakértelme Tandberg Television vállalat és videotömörítési technológiája három évvel ezelőtti felvásárlásán alapul. A piacon betöltött stabil pozíciójának köszönhetően az Ericsson a gyorsan bővülő fogyasztói csoport számára képes elérhetővé tenni ezeket a 3D-szolgáltatásokat.

Címkék