Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Ma kedd van, 2019. június 18. Az év 169. napja, az időszámításunk kezdete óta eltelt 737625. nap.
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

A női vásárlókra is hajt az Asus

A női vásárlókra is hajt az Asus A női vásárlókra is hajt az Asus A női vásárlókra is hajt az Asus A női vásárlókra is hajt az Asus A női vásárlókra is hajt az Asus
(Munkatársunktól)

Az informatika bőven eljutott abba a szakaszába, amikor a laptopok és más eszközök eladásához nem elég a meggyőző processzor-teljesítmény vagy a nagyméretű háttértár. Ez járhatott az Asus döntéshozóinak fejében is, amikor elkezdte együttműködését a The Naan Design stúdióval. (Munkatársunk felvételei.)

A hétvégén tizedik alkalommal megrendezett Marie Claire Fashion Days-en az Asus önálló standdal képviseltette magát, ahol a látogatók smink- és színválasztási tanácsokat kaphattak, emellett megismerkedhettek az extravagáns kivitelű ZenBook és VivoBook laptopokkal is.  

A világ három nagy fogyasztói noteszgép-gyártójának egyike, a tajvani Asus kifejezetten a női vásárlók kedvéért lépett együttműködésre a The Naan Design-nal. A magyar tervezőstúdió kézzel készített táskái, ékszerei és más kiegészítői az elegancia, a művészi értékek és az intellektualitás jegyében készülnek. Az Asus híres arról, hogy a kiváló minőségű anyagok és a merész színek felhasználásával is szeretné magát megkülönböztetni konkurenseitől. A kétnapos hétvégi seregszemlén mutatták be a The Naan Design kollekcióját, amelyet kifejezetten a ZenBook és VivoBook legújabb szériája inspirált.