A bíráló bizottság és rajongói előtt prezentáló Májer Emese „Táguló tér – szűkülő elme, avagy az internet hatása a szabadgondolkodásra” című dolgozatában azt vizsgálta, hogy a hallgatók az általuk használt csatornákon keresztül milyen eszközökkel téveszthetőek meg, ez milyen válaszokat kelt és mekkora nézetséget gerjeszt.
Az Office Stars tudatosan megtévesztő médiahack-jét tíz kommunikáció- és médiatechnológus szakos hozta össze. A
főiskola profi eszközeivel, valamint audio, video és képszerkesztő ismereteikkel elkészítettek egy profinak látszó és
hallatszó, manipulált klipet, valamint a zenekar népszerűsítéséhez nélkülözhetetlen, számos plakátot és szórólapot. Az ismeretlenségből előbukkant Office Stars: To be free című klipje a youtube-on két hét alatt több mint kétezres
nézettséget produkált, valamint közel kétszáz hozzászólást az ismert social oldalakon.
Mivel a kommentelők 90%-a pozitívan vélekedett, itt volt az ideje a „lemezbemutatónak”, vagyis a virtuális és a való világ összekapcsolásának. A se énekelni, se zenélni nem tudó Office Stars alakulat meghívója valójában a rajongókkal megesett manipulációt vizsgáló TDK-dolgozat bemutatójára szólt, ahol a jelenlévők szembesülhettek a social médiahacket leleplező werkfilmmel is.
Az alkotók a kegyes hazugság áldozataitól elnézést kértek, sőt fájdalomdíjként örök emlékül és tanulságul egy-egy
üveg felcímkézett Office Stars sörrel jutalmazták a hekkelt hallgatókat.
Office Stars: To be free videokli. A nagy leleplezés – werkkfilm.