135 047 autó. Ennyi új Hyundai modell talált gazdára Európában 2017 első három hónapjában, mely közel 7%-os növekedést jelent tavalyhoz képest.
„Frissített modell portfóliónknak köszönhetően új szegmensekben is vonz ügyfeleket a Hyundai, ezen kívül az új generációs i30 család is felénk fordítja a figyelmet. Mindez segíti törekvéseinket, hogy a Hyundai Európa első számú ázsiai autómárkája legyen.” – mondja Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezetője. „A Hyundai Európában értékesített modelljeinek 90% -át ezen a kontinensen terveztük, teszteltük és gyártottuk. A márka erősödésének kulcsfontosságú pillére az európai igények megismerése, amit értékesítési sikereink is bizonyítanak.”
A Hyundai fiatal termékcsaládjában a legidősebb modell is maximum kétéves. Az európai sikereket az i20, az új generációs i30 és a Tucson népszerűsége eredményezi.
Élénkül az érdeklődés az Ioniq modellek iránt is, mely több európai országban kaptt elismeréseket, és elsőként a világon kínál háromféle környezetbarát hajtásláncot ugyanabban a karosszériában (hibrid, tisztán elektromos és plug-in hibrid változatban).
A közeljövőben bővül az i30 modellcsalád a kombi és a nagy teljesítményű N változatokkal. Előbbi szépségén túl rendkívül hasznos, 600 litert meghaladó csomagtartó méretével nyűgözi le a vásárlókat.
Bemutatjuk hamarosan a vadonatúj B szegmensben induló SUV modellünket, a Hyundai Kona-t, mely újabb mérföldkő lesz a márka életében Európában. Ezzel együtt 2012-ig 30 új vagy megújult modellt dobunk piacra.