Frank Dreves, az Audi AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja és az Audi Hungaria felügyelő-bizottságának
elnöke hangsúlyozta: „Az itt készült ötszázezer autó jeles esemény az Audi Hungaria történetében. A tervezett
gyárbővítés a jövőre nézve is a győri gyár melletti elkötelezettségünk bizonyítéka, mely továbbra is kulcsszerepet
játszik növekedési terveinkben és versenyképességünk erősítésében.“
Az Audi 900 millió eurós győri beruházásával a jelenleg működő motor- és járműgyártáson túl, teljes gyártási
folyamatot lefedő vállalattá bővíti. 2013-tól évente 125 000 jármű hagyja majd el a gyártósorokat, köztük az Audi TT
Coupé és TT Roadster sportautó, az A3 Cabriolet és az A3-as modellcsalád egy további tagja. A járműgyártó a
beruházással 1800 új munkahelyet teremt. A bővítésnek köszönhetően az Audi a törzsállományt, a beszállítókat és a
szolgáltatókat is beleértve 15 000 embernek ad majd értékes munkahelyet a régióban.
„Rugalmasságunkkal, gazdaságosságunkkal és munkatársaink elkötelezettségével sikeresen bizonyítottunk a
konszern gyárai közötti versenyben“ – hangoztatta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója.
Az első Audi TT Coupé modell 1998-ban készült el Győrött. Ezt követte 1999 őszén a TT Roadster; 2006 júniusaóta az Audi TT második generációját gyártják az Audi Hungariánál – az ingolstadti gyárral kooperációban. A TT karosszériájának gyártását és lakkozását Ingolstadtban végzik, a járművet pedig Győrött szerelik össze. Az Audi Hungaria a világ több mint 40 piaca számára gyártja a sportautót. 2001–03 között a TT mellett ugyanazon a gyártósoron készültek A3 és S3 modellek is. 2007 novembere óta pedig a TT Coupé és Roadster mellett harmadik modellként az A3 Cabriolet-t szerelik össze Győrött.