Az internet máig többségében statikus tartalmakból áll, melyeken közvetlen interakció nem lehetséges. A Brozie a böngészők új iránya, amely interaktívvá teszi a mozdulatlan weboldalakat is. Az új böngésző közösségi szolgáltatásokkal ruházza fel az oldalakat, melyeken így közvetlenül lehet kommunikálni. Keretrendszerén keresztül minden weboldalhoz saját kommunikációs csatornát rendel, általa élőben társaloghatunk és oszthatunk meg tartalmakat az azonos weblapra érkezett látogatókkal. Nincs szükség regisztrációra és telepítésre, ráadásul a szolgáltatás az átlagos használó számára ingyenes.
A Brozie célja kettős: egyszerre kínál közösségi fórumot a netezőknek és nyújt szolgáltatást weblap-tulajdonosoknak, ez utóbbit üzleti céllal. Az üzleti modul többféle fizetős szolgáltatást kínál az oldalak üzemeltetőinek. Segítségével új felületet kapnak célzott online hirdetéshez és saját maguk irányíthatják az oldalukon folyó csevegést.
A rendszer két fiatal webfejlesztő, Laczkovszki Gábor és Magyar Milán ötlete alapján született; a kezdeményezéshez sikerült megnyerni szakmai és pénzügyi partnereket is; Győri Attila, a G-Portál alapítója a Brozi-csapat tagja lett. Az üzleti lehetőségre a Docler Investments Kft. is felfigyelt, miáltal a Brozie a Docler cégcsoport tagjává vált.
„A Brozie létrehozásával nagy álmunk valósult meg – mondja Laczkovszki Gábor ötletgazda, a Brozie design és marketing vezetője. – Remélem, a Brozie használata olyan élvezetes lesz az internetezők számára, mint amilyen örömmel fejlesztettük”.
„A kezdetektől fogva magával ragadott az ötlet, hogy a weblapok böngészése közben kommunikálhatnak egymással a látogatók. Az a célunk a Brozie-val, hogy egyszerű eszközt adjunk a netezők kezébe az egyre mindennaposabbá váló webes kommunikációjukhoz” – foglalja mondja Győri Attila, a Brozie termékfejlesztési vezetője.