Egymillió-nyolcszázezerre nőtt az előfizetések száma

A hálózatfejlesztést és új szolgáltatások bevezetését is magában foglaló, 15 milliárd forint értékű új beruházásnak köszönhetően 5 százalékos bevétel-növekedést könyvelhetett el az UPC Magyarország 2015 végén, a szolgáltatásaira kötött előfizetések száma pedig 100 ezerrel gyarapodott. A Develor Consulting „Élményvezér” díjjal jutalmazta a társaság szolgáltatásainak fejlesztéséért tett erőfeszítéseit.

A minap közzétett friss üzleti jelentése szerint a Liberty Global, a világ legnagyobb nemzetközi kábelszolgáltatója tovább erősítette piaci pozícióit a 2015. negyedik negyedévében. A meggyőző eredményekhez leányvállalata, a hazai tévés és internetes piac vezető szolgáltatója, az UPC Magyarország is hozzájárult jó teljesítményével.

Tavaly a magyar UPC több mint tizenötezer-millió forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 000 új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait, köztük szélessávú hálózatát is, amelyen akár 500 Mbit/mp sebességű internet-szolgáltatást kínál előfizetőinek. A cég tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt.

A UPC 27%-os részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitáliskábeltévé-piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. Bővítette az előfizetői számára ingyenesen elérhető WiFi-hálózatát, így ahhoz már több mint 400 000 hozzáférési ponton csatlakozhatnak a jogosultak. Az UPC a jelentés szerint a 2014-i adatokhoz képest 2015 végén 5%-os bevétel-növekedést könyvelhetett el.