A Gold Communications Kft. munkájában a pr-tevékenység mellett mind nagyobb súlyt kap az értékesítés támogatása. Tapasztalat: a hazai vállalatok előtt álló üzleti lehetőségek kiaknázását gyakran a cégek szervezeti felépítése, szemlélete, működése hátráltatja leginkább, így ennek változtatása nélkül az érdemi fejlődés nem lehetséges. Az uniós finanszírozású Big Five Akadémia által tartott képzés éppen az ilyen változások kezelésére ad lehetőséget és jogosítványt.
„A lezárult program révén öt tanácsadó szerezte meg a szervezeti változások, fejlesztések megvalósításához szükséges képesítést, így az ügyfeleinknek végzett marketingmunka mellett mostantól igény szerint ez is integráns része
lehet szolgáltatásainknak” – mondta el a projektről Szabó Mónika, a Gold Communications ügyvezetője.
A 2001-ben alapított, két magyar magánszemély tulajdonában lévő GoldComm kompetenciáinak bővítését a Magyar Állam és az Európai Unió 100 százalékban, 3,98 millió forinttal támogatta.