Ez itt a reklám (a magyarok) helye

A nemzetközi megmérettetésre 772-en jelentkeztek, 40 országból (köztük Ausztrália, Brazília, Egyesült Arab Emírségek, Hollandia, Hong Kong, Japán, Katar, Németország, Szingapúr, Svédország, Thaiföld, Kanada, USA és Oroszország). Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával 36 kategóriában 152 filmet díjaztak.

A Greenroom a „MOL Group – UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!” filmje a földtudományi és olajmérnöki képzésben részt vevő hallgatók figyelmét hívta fel egy olajfúró versenyre (rendező: Mankovits Marcell). 

A Greenroom másik elsőse, a Magyarországon már négy díjat besöpört Nestlé Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a Szponzoráció, Non-profit, CSR-kategóriában. A kisfilm az adók 1%-áért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett adományokat a Purina által támogatott Herosz Állatotthonnak (rendező: Sós  Bálint).