A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat azonosítását a régió országaiban – hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.
A GTS csoport leányvállalatai mától ezeken a neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS-csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing-költségvetés még hatékonyabb felhasználásához.
“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS-márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS-csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.
A GTS csoport országaiban eddig a kék-narancs színű GTS-cégér különféle verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. Narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A konzervatív sötétkék üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.