Határok nélküli Európa – határtalan kommunikáció

 A nemzetközi kezdeményezés a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának középpontjában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.

„Mi a Deutsche Telekomnál Európában a lehetőséget látjuk. Tizenhárom európai piacon vagyunk jelen, ami erősíti a vállalat nemzetközi jellegét. Tagvállalatainknak lehetősége nyílik megosztani egymással elképzeléseiket és tapasztalataikat. Tanulunk egymástól, ami javunkra válik – ismerteti Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója az európai megközelítés fontosságát az üzleti döntések világában. – A hálózati technológia és a digitalizáció a határok nélküli kommunikáció alapjai. Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván.”

A jövő határokon átívelő hálózatának a lehető legtöbb embert kell elérnie, és maximális sávszélességet, továbbá mindig a legkorszerűbb szolgáltatásokat kell kínálnia a számukra.

Egy képkocka villanásáig Budapest is megjelenik a tévéhirdetésben.

A DT Európa-kampánya az országok és az emberek összetartozásáról szól, amit olyan hálózat támogat és erősít, amely bár nem látható, mégis megteremti az összetartozás élményét. A tévéreklám az elgondolás bemutatására Andrea Bocellit hívja segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A világsztár tenor szédületes sebességgel vezeti végig a nézőt Európa tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival jelképezi az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában. A  kampány központi vizuális eleme, a T betűt formázó emberi alak a Telekom T-jét nyitottságot, pozitív érzelmeket sugárzó gesztussá alakítja át, amely jelképként jeleníti meg az egész hálózatot.

Bocelli a jelen hálózati technológiáját a modern világ egyik legnagyobb vívmányának tekinti. „A hálózat Európát közösséggé kovácsolja, az embereket közelebb hozza egymáshoz. Éppen úgy, mint a zene. A zene olyan nyelv, amelyet mindenki megért – és ez összeköti az embereket – mondja a tenor. – Az élet emberi kapcsolatok bonyolult hálója. Kapcsolatban szeretnék maradni a hálózat és az új technológiák segítségével mindenkivel, aki számít nekem. A hálózatot ugyanaz jellemzi, mint ami a zenét is: Nem látható, ami összeköti  Európát. De érezhető.”

A DT „Európa” kampánya Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában párhuzamosan fut novemberig.