Az előző évinek a másfélszeresére növekedett a Vivre online lakberendezési áruház forgalma, miáltal bevétele meghaladta a 61 millió eurót. (A vállalat tavalyi pénzügyi jelentése itt megtekinthető.)
Tavaly a legkeresettebb termékek a bútorok voltak, a teljes eladás 37%-át adták. A textíliák és a szőnyegek, valamint az otthoni dekorációk és kiegészítők a jó 11 százalékkal részesedtek a forgalomból.
Miként sok egyéb tekintetben, a kényszerű otthoni munkavégzés a lakberendezési termékek iránti keresletet is növelte. Az előző évihez képest tavaly sokkal több szőnyeg, világítótest, konyhai eszköz és kellék fogyott.
Tavaly a Vivre megerősítette pozícióját az online lakberendezési áruházak között, ami a felgyorsult üzleti és az egyre inkább automatizált feldolgozási folyamatoknak köszönhető. A partnerek (beszállítók és eladók) száma egy év alatt a nyolcadával (9850 vállalat) lett több, és ez a Vivre termékkínálat-gazdagodásában is jól látszik.
A világjárvány miatti nagy újdonság a Vivre Marketplace; ez az online vásártér egyelőre csak Romániában érhető el, ám még az idén minden országban megnyílik. Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője tudósítónknak elmondta: a világjárvány elenére 2020 jó év volt a Vivre számára. “Az online értékesítésre és szolgáltatásokra történő átállásnak köszönhetően izgalmas, személyre szabott ajánlatokkal teljesíthetjük vásárlóink igényeit”.
A nemzetközi áruházlánc akadálytalanul váltott távmunkára. Online lakberendezési áruház lévén digitálisan működik, számos munkatársa eddig egy sor helyszínről dolgozott.