Ma van a kézmosás világnapja

Ez alkalomból sokan és sokféleképpen hívják fel a figyelmet e művelet fontosságára. A Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata mostantól folyékony szappannal és antibakteriális zselével bővül.

A legnagyobb hazai karitatív szervezet három év óta folytat kereskedelmi tevékenységet azzal a céllal, hogy az ekként szerzett pénzből is gazdálkodhasson. A fej- és elemlámpák értékesítésével kezdte, majd megjelent a vöröskeresztes szaloncukor, a világító kulcstartó, a csíptetős olvasólámpa. Tavaly augusztusában saját kávéházat nyitottak budapesti székházában a Magyar Vöröskereszt, ahol édességek is vásárolhatók.

A Vöröskereszt-márkás tisztálkodó- és fertőtlenítőszerek

A bőrápolót is tartalmazó kézfertőtlenítők jó szolgálatot tesznek influenzás járványok

idején, utazáskor, háztartásokban, közintézményekben egyaránt. A Vöröskereszt partnere a kézmosás fontosságát is hirdető régi márka, a Caola. A humanitárius szervezet a sajátmárkás termékeiből eddig jó hétmillió forint bevételre tett szert; a pénzt az adományok szállítására, véradás-szervezésre és katasztrófahelyzet-gyakorlatok megrendezésére fordítják.