A MyAudio napjainkban az egyik legnépszerűbb tabletmárka a magyar piacon, megelőz nagy világmárkákat is. A MyAudio termékeket gyártó és forgalmazó AC&IP Control Kft. 2006-ban alakult, teljes mértékben magyar tulajdonosi háttérrel. Széles termékpalettájával, folyamatosan megújuló kínálatával 2009-re piacvezető pozíciót szerzett, amit évről évre sikerült megőriznie és eredményét növelnie. A cég vevői olyan nagy hazai hipermarketek és műszaki áruházláncok, mint a Tesco, a Media Markt, az Auchan és az Euronics, valamint számos más kis- és nagykereskedelmi partner.
A NordTelekom a jövőben elsősorban külföldi projektekre és együttműködésekre összpontosítja erejét – a hazai piaci jelenlét fenntartása mellett. A MyAudio-val kötött együttműködési megállapodás jól illeszkedik ebbe a növekedési stratégiába, melynek támogatásához a cég 200 millió forint névértékű tőkeemelést hajt végre.
Ennek részeként jövő hétfőn, június 10-én a Budapesti Értéktőzsdén tőzsdei aukció részeként a NordTelekom maximum 13 millió részvényére lehet vételi ajánlatot tenni 16–20 forint közötti árfolyamon.
A megállapodás alapján a MyAudio egyrészt pár hónapos ingyenes NordTelekom mobilinternet előfizetést nyújt meghatározott MyAudio tablet- és okostelefon-készülékhez. Másrészt a készülékekre gyárilag telepíti az IP-alapú telefonalkalmazás, miáltal a vásárlók ingyen telefonálhatnak majd bizonyos hívásirányokba egy előre meghatározott értékben. Az együttműködéstől a MyAudio a készülékeladások növekedését várja, a NordTelekom pedig a kezdeti ingyenes időszak után a mobilinternet és VOIP-telefon előfizetői számának dinamikus növekedésére számít.
A MyAudio 2011-ben a külföldi piacokat vette célba és először a szlovák, a cseh, a lengyel, majd a szlovén és horvát területekre is kiterjesztette disztribúcióját. Tavaly a tablet pc-k térhódítását az elsők között felismerve alakította át termékszerkezetét. A vállalat igyekezett megismerni a vásárlók igényeit, folyamatosan figyeli a piaci trendeket, a várható technológiai fejlődést. A MyAudio ezzel az üzletpolitikával nemcsak követte a piacot, de csaknem minden esetben elsőként tudott megjelenni a technológiai újdonságokkal és már az idén sikerült kategóriájában piacvezető szerepet szereznie.
Tavaly a cég bruttó forgalma meghaladta a 2 milliárd forintot, miután csaknem 70 ezer táblaszámítógépet, valamint okostelefont értékesített. A MyAudio 2013-ban a tablet-piac duplázódását várja, az okostelefon piacon ennél sokkal nagyobb növekedést tervez.
A MyAudio sikerének titka nemcsak termékei nagyon kedvező ár–érték-arányában rejlik, hanem abban is, hogy üzleti koncepciójának részeként a termékekhez kapcsolódóan számos, konkrét anyagi előnnyel járó értéknövelő szolgáltatást is nyújt vásárlóinak. Ilyen például a 30 GB Free Cloud applikáció, amellyel 2 évig ingyen és biztonságosan tárolhatják a használók felhő tárhelyen adataikat, vagy a Network TV applikáció, amely több mint 2000 tévécsatornát fog össze listázható, szűrhető formában. A MyAudio legújabb szolgáltatása a Game Center applikáció, ahonnan több száz Android alapú játék tölthető le ingyen, közte sok olyan is, amelyért más app store-okban fizetni kell. A cég kiemelt figyelmet fordít a terméktámogatásra is, hiszen ez egy olyan új terület, ahol a vásárlók sokszor tanácstalanok, tapasztalatlanok, így szükségük lehet a segítségre akár a készülékkel, akár az Android szoftverrel kapcsolatban. A MyAudio ezért létrehozta a MyHelp szolgáltatást, ahol készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére. A vállalat országos szervizhálózatot üzemeltet a garanciális és egyéb javítások zökkenőmentes lebonyolítása céljából, valamint a +1 év MyAudio garanciával kiterjesztett garanciális időt is kínál.
A NordTelekom Nyrt. a magyar távközlési piac egyik fontos szereplője, a mobilinternet mellett bérelt vonali és ADSL-internet szolgáltatással, telefonszolgáltatással, szerverelhelyezéssel is foglalkozik. A saját tulajdonú hálózatán, valamint a Magyar Telekom és Invitel mellett a Vodafone hálózatán is teljes körű internet-szolgáltatást kínál. A magyar tulajdonú NordTelekom Nyrt. 2009-ben vezette be részvényeit a Budapesti Értéktőzsdére. A NordTelekom elődjét 1995-ben alapították fiatal amerikai szakemberek. A céget 1999-ben felvásárolta a Telenor és Nextra néven nyújtott szolgáltatásokat. A jelenlegi magyar befektetőcsoport 2006-tól irányítja a vállalatot, amely minden évben nyereséget termelt. A NordTelekom elkötelezett ügyfelei telekommunikációs igényeinek maradéktalan kiszolgálása iránt. A vállalat többször is elnyerte „az év legjobb internet-szolgáltatója” díjat. A NordTelekomé az ország egyik legjobban szervezett, legfelkészültebb ügyfélszolgálata.