Az oldalon szerepel az önálló, 4 számjegyű adományvonallal rendelkező országos segélyszervezet (a Magyar Vöröskereszt, az Ökumenikus Szeretetszolgálat, a Máltai Szeretetszolgálat, a Baptista Szeretetszolgálat, valamint a Katolikus Karitász), amelynek munkája hívásonként 250–500 forinttal. Ugyanott az UNICEF Magyar Bizottsága, a „Minden gyerek lakjon jól!” Alapítvány és a WWF Magyarország, rövid számos adományvonala is megtalálható.
A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) koordinációjával, a távközlési szolgáltatók összefogásával megalakult Adhat Vonal közös telefonszámon, egyedi kódokkal teszi elérhetővé jelenleg 64 civilszervezet támogatását.
Az 13600-as szám tárcsázása után az adományozók a kiválasztott civilszervezet kétszámjegyű kódjának beütésével küldhetik el 250 forint értékű támogatásukat.
A szolgáltató emellett a kiemelkedő társadalmi hasznosságú Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány folyamatosan és ingyen elérhető telefonszámait is feltüntette a weboldalon. Az alapítvány célja a fiatalok lelki problémáinak kezelése, valamint az elveszett, elcsatangolt gyerekek elérése és hazajuttatása. A szervezet támogathatásokat is fogad.
A weboldal figyelmet fordít továbbá a hívás- és sms-alapú szolgáltatásokon túl az okostelefon-alkalmazásokra, amelyekkel szintén civilszervezetet vagy társadalmi csoportokat támogathatnak az adakozó mobilhasználók.
Az ADDODA, a Telenor saját fejlesztésű mobilalkalmazása a tárgyi adományozást, az 1% adófelajánlást és a véradást könnyíti meg. A weboldalon keresztül is letölthető Android-applikáció a használó földrajzi helyzete alapján mutatja meg a közeli adományátvevő helyszíneket, valamint segítségével az útvonal is egyszerűen megtervezhető. Az alkalmazás naprakész információval szolgál az aktuális véradó-helyszínekről, bemutatja azokat a civil szervezeteket, amelyek az adó egy százalékának felajánlásával támogathatók.
A Telenor által készített összefoglaló oldal itt érhető el.