„Az egyérintéses technológiára hangolt (ma még nem a legolcsóbbak közé tartozó) termékek bármilyen tartalmat képesek másodpercek alatt egyszerűen átirányítani egy másik eszközre. A kimagasló kép- és hangminőség mellett a Sony a termékek szinergiájával új szintre emeli a használói élményt” – foglalta össze a tranzisztorgyártás úttörőjéből világcéggé terebélyesedett japán vállalat iránymutató elveit Rab Sándor, a Sony Magyarország kereskedelmi igazgatója, aki hozzátette, hogy remélhetőleg hamarosan az NFC technológia is ugyanúgy beépül a köztudatba, mint a Bluetooth.
A vezeték nélküli fejhallgatók és hangszórók, a kivetítővel ellátott kézi kamera, a televíziók, a csúcskategóriás tábla és a legújabb telefonok bizonyítják, hogy a márka továbbra is élenjáró a szórakoztatóelektronikában.
Az új Bravia televíziókon a továbbfejlesztett 4K X-Reality PRO képalkotó motornak köszönhetően minden eddiginél részletesebb és élethűbb képeket kapunk – bármilyen forrásból játsszuk is le videóinkat, legyen az Blu-Ray film vagy okostelefonnal rögzített videoklip.
A részletekben gazdag képminőséghez az egyedi fejlesztésű Triluminos képernyő társít az eredetivel megegyező színeket. Azért, hogy még természetesebb és élénkebb színvilágot jeleníthessenek meg, a Sony mérnökei az új képernyőkbe integrálták a QD Vision „Color IQ” optikai komponensét is. Általa a megjelenített ég kékebbé válik, az emberi test természetes bőrtónusban jelenik meg, mi több, valóságossá válnak a legnehezebben reprodukálható színek, a piros árnyalatai és a smaragdzöld is.
A Sony-újdonságok ezekben a napokban jelennek meg kereskedelmi választékban.