Az ittas vezetés továbbra is világméretű, súlyos probléma. Hazánkban a KSH adatai alapján 2022-ben 14 748 személyi személyi sérülést okozó közúti baleset történt, amiből 1195-öt ittasan okoztak.
A Diageo az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányba kezdett: magyar művészek közreműködésével népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és annak egyik legfontosabb üzenetét, hogy soha senki se vezessen ittasan. Az együttműködés eredményeként egy lélegzet-elállítóan gyönyörű film született az ittas vezetés életet megváltoztató, gyakran tragikus következményeiről.
A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártója és forgalmazója elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése mellett, és számos kezdeményezést indított világszerte, amelyek célja az emberek alkoholfogyasztási szokásainak megváltoztatása, a jó irányú változás elősegítése. A most kezdődött kampányhoz az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is csatlakozott; filmjét már több már milliónál többen megnézték a Youtube-on.
Ünnepeljük az életet, de ne feledjük a felelősséget, döntsünk helyesen, ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van – üzeni a Diageo és az Attraction Látványszínház új, közös kampányfilmje, amiben az Attraction művészei ismét bebizonyították tehetségüket, megindító és magával ragadó előadást nyújtanak. A Diageo a „Britain’s Got Talent” tehetségkutató versenyt kezdte el – megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve –, létrehozta digitális kampányát, ami a felelős alkoholfogyasztást népszerűsíti, miközben küzd az ittas vezetés ellen.
Ábrahám Gergely, a Diageo egyik igazgatója tudósítónknak elmondta: együttműködésük az Attraction-nel lenyűgözően gyönyörű művészi produkciót eredményezett, fontos üzenetet közvetít a mindenki által megérthető nyelven, a művészet nyelvén.