Koronavírus: felkészülés otthoni munkára

A Magyar Vöröskereszt a Telenor széleskörű lakossági elérését hívja segítségül a koronavírussal kapcsolatos alapvető óvintézkedések, tények és tévhitek megismertetése céljából.

A mobilszolgáltató nagy elérésű weboldalán tette közzé a Magyar Vöröskereszt legfontosabb információit, amelyeket a Telenor szakemberei az otthoni munkavégzésre (home office) vonatkozó tanácsokkal egészítettek ki. 

A Magyar Vöröskereszt az ország legnagyobb humanitárius szervezeteként kiemelt szerepet vállal a COVID-19, azaz az új koronavírus elleni küzdelemben. Amellett, hogy csatlakozott a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) világméretű, járványellenes tevékenységeihez, különösen fontosnak tartja a megelőzést segítő lakossági tájékoztatást. A humanitárius szervezet munkatársai a vírus felbukkanása óta folyamatosan követik az eseményeket, és terjesztik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) valamint a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) híreit. Ebben nyújt segítséget a mobilszolgáltató: a közhasznú információcsomagot bárki számára hozzáférhetővé teszi nagy elérésű weboldalán és okostelefon alkalmazásán keresztül. A http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen oldalra a telenor.hu főoldalára kihelyezett bannerrel és a MyTelenor alkalmazásban megjelenő értesítéssel hívja fel a látogatók figyelmét a hasznos információcsomagra.

A Telenornál számos munkakörben kivitelezhető a távoli munkavégzés, a home office, amelyet a vállalat most kiemelten támogat, és erre bíztatja azokat a cégeket is, amelyeknél ez műszakilag kivitelezhető. A most közzétett információs csomagban a home office rendszerének kialakításához szükséges legfontosabb tudnivalók is olvashatók.

A koronavírussal kapcsolatos legfrissebb hírekről, a vírus terjedéséről és hazai vonatkozásairól a www.voroskereszt.hu központi weboldalának folyamatosan frissülő felületein lehet tájékozódni. Ugyanott elérhetők a véradással, az elsősegélynyújtással, alapvető óvintézkedésekkel kapcsolatos tudnivalók.