A BTel február 1-jén kezdte meg újszerű és egyedi szolgáltatását az XPrime-ot, melynek segítségével az ügyfelek nagy mértékben csökkenthetik internet-szolgáltatásuk havidíját. A BTel-nek ez az új ügyfélkör 1,2 milliárd forintos éves bevétellel jár, így az XPrime tetemes értéknövelő tényező a vállalat életében. A jövőben erre a termékre és modellre összpontosít a BTel és további fejlesztéseket tervez.
A vállalat célkitűzései és jövőképe az innovációkra nyitott ügyfélkörrel érhetők el. Ezért az igazgatóság úgy döntött, hogy az ADSL-ügyfél-állományának egy részét, amelyik nem a cég saját hálózatán van – értékesíti a Vidanet Zrt.-nek. A BTel máris értesíti az érintett előfizetőket a változásról és mindent megtesz a gördülékeny átállásért.
„A BTel minden második évben hozott valami olyan újdonságot, ami új és újabb lökést adott a vállalatnak. Volt, amikor mikrohullámú hálózattal, mobilinternettel, műholdas internettel jelentünk meg, ezek adták a vállalat dinamikus növekedését. Az XPrime eredményei is azt bizonyítják, ezért döntöttünk úgy hogy portfolió-tisztítást hajtunk végre azért, hogy még nagyobb súlyt kapjanak a fejlesztések” – mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.