A távmunka-technológia elismert piacvezetőjének számító – budapesti alapítású, jó ideje bostoni központtal működő – szoftvercég, a LogMeIn mostantól GoTo-ként működik tovább. A névváltozással a vállalat, a mostanáig LogMeIn, Inc. kifejezésre juttatja abbéli elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye.
A LogMeIn bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól; a vállalat az egyszerűsített termékkínálatát is bemutatta, köztük zászlóshajónak számító két termékét: a GoTo Resolve IT- menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, ami az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás. Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és összetartó felhasználói élmény kapcsolja össze.
A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette. A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a megbeszélésekbe, online tanfolyamokba és intenetes konferenciákba bekapcsolódó több mint ezermillió résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást lehetővé tevő eszközein létrejött ötszázmillió kapcsolatból származó vélemények alapján került sor.
Az érintettek életét és vállalkozását örökre megváltoztatta a járvány, és a GoTo mindent elkövet azért, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (kkv-k) körébe tartozó ügyfelei számára lehetővé tegye, hogy rugalmasmunka-eszközeivel egyszerűen és könnyedén elvégezhessék feladataikat, és erre ne kelljen sok pénzt költeniük. Új partnerprogramjával és a küszöbön álló további terjeszkedéssel erre törekszik.