Szerző által közzétett kötet vezeti a sikerlistát

A Tejszínhab nélkül szerző által közzétett, azaz self-publishing könyv. Nem kiadó által bekért vagy elfogadott mű, maga a szerző töltötte fel az erre szakosodott portálra, a Publio független könyvkiadást nyújtó rendszerére.

Világszerte töretlen az ön-menedzselésű könyvek sikere. Rendszeresen az amerikai sikerlista első tíz helyéből két-három könyv független szerző (indie author) műve. Úgy látszik, most hazánkba is megérkezett a könyv ön-menedzselési hullám.

Oravecz Nóra könyvének olvasottsága és kereskedelmi sikere köthető egy új szerzői magatartásforma kialakulásához is. A szerző – régiesen szólva – a mű befejezésekor nem teszi le a tollat, sőt, csak most kezdi el igazán használni. Sokszor, sok alkalommal. Belekezd ugyanis a könyv népszerűsítésébe a rendelkezésre álló internetes felületeken. Néhány mondatos étvágycsinálókkal naponta folytatja a könyvet, megjegyzéseket fűz a mű további útjához. Oravecz internetes naplója iránt máris tizenötezernél többen fejezték ki tetszésüket, azaz ennyien követik mondatról mondatra az új bejegyzéseket.

A további népszerűsítést segítik a multimédiás lehetőségek is. Az Oravecz-sikerkönyvből felolvasott néhány oldal pár hét alatt mintegy ezer hallgatót talált a Youtube-on, illetve a kiadó oldalain hangoskönyv formájában.