Újra a legértékesebb európai telekom-márka

A Brand Finance minden évben meghatározza, melyek a világ legértékesebb márkái. A brit tanácsadó cég szerint a Deutsche Telekom első helyezése mindenekelőtt a csoport által az európai távközlési piacokon végrehajtott márkamegújítási stratégiának köszönhető. Emellett tavaly vállalat sikerrel folytatta üzletfejlesztését, miközben hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózati minőség, az innováció és az ügyfélkiszolgálás fejlesztése céljából; mindezek együtt adják a márkaérték növekedésének alapját. 

A Deutsche Telekom Európa legértékesebb telekommunikációs márkája, amelyet a Vodafone és az Orange követ, továbbá: már a második évben a BMW után a világ második legértékesebb német márkája. Kettejüket a harmadik helyen a Mercedes-Benz követi. – Az Apple a világ legértékesebb márkájaként továbbra is verhetetlen, nyomában a második és a harmadik helyen a Google és a Samsung technológiai óriáscég áll.