„Bízom benne, hogy a munkaerő-kölcsönzés, mint a rugalmas foglalkoztatás gazdaságilag legfontosabb intézménye képes a további fejlődésre. A Man at Work Kft. ügyvezetőjeként fontosnak tartom, hogy olyan cégek vállalkozhassanak ebben a ágazatban, amelyek hosszú távon, eltökélten szeretnék szolgálni partnereiket az ideiglenes foglalkoztatással. Az a minősítés, amelyet most márkánk elnyert, nem csupán biztonságot, hanem garanciát is nyújt a választásukhoz” – jelentette ki a díj átvételekor Ottó Csaba, a Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének alapító tagja, a Man at Work Kft. ügyvezetője.
A Superbrands elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Az idén hatéves a Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A bizottság elé terjesztett lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes ágazatok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A 15 évvel ezelőtt alapított Man at Work Kft. az egyik legnagyobb magyar tulajdonú munkaerő-kölcsönző; a Nyugat-Magyarországon jól működő társaság azért, hogy tapasztalatait az ország keleti felében is hasznosítsa, szakmai centrumot nyitott a fővárosban. A Dunántúlon közel kétezer munkavállalót foglalkoztató cég tavaly csaknem hétmilliárd forint árbevételt ért el. Szakembereinek tapasztalata szerint a társkeresésben bevált módszerek nagyszerűen működnek az álláspiacon is.