* Budapest elővárosában a Budapest–Cegléd–Szolnok vonalszakaszon még 10–30 perc közötti késések vannak. Ez még a Kőbánya-teher állomáson fél nyolc előtt bekövetkezett felsővezetéki tartósodrony-szakadásnak a következménye, amely miatt egy órán keresztül nem tudtak Kőbánya-teher állomáson közlekedni a vonatok. A MÁV szakemberei gyorsan, 8 óra 20 percre helyreállították a felsővezetéket. Így az addig felhalmozódott késések fokozatosan csökkennek, és kora délutánra helyreállhat a ceglédi vonal menetrendje.
* Északkelet-Magyarországon, a Hatvan–Szolnok vonalon, Jászberény és Pórtelek között egy síntörés történt 11 órakor, emiatt a két állomás között a helyreállításig – várhatóan 14 óráig – vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat. Az átszállás 10–15 perccel nyújtja meg a menetidőt a teljes vonalon.A reggeli füzesabonyi síntörést 7,40-kor megszüntették, így a Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon már nem kell számottevő késéssel számolni.
* Délkelet-Magyarországon, Algyőn 9 óra 20 percre megszűnt a váltóállítási probléma, ezért a Szeged–Hódmezővásárhely vonalon is öt percre csökkent a késés.
* Dél-Dunántúlon, Dombóvár és Vásárosdombó között biztosítóberendezési hiba volt 10 óra 30 percig, a késések már ott is fokozatosan csökkennek, így a régióban a Dombóvár–Gyékényes vonalon, valamint a Nagykanizsa–Gyékényes vonalszakaszon lehet még 10–15 percnyi késésre számítani.