A FlixMobility megvette az amerikai Agárt

A FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási szolgáltatója bejelentette: megvásárolta a FirstGroup plc-től a Greyhound Lines, Inc.-t (Greyhound=agár), az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját. A FlixMobility célja, hogy megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget kínáljon világszerte.

A már 37 országban jelen lévő FlixBus hálózat több mint 2500 úti célt érint, miáltal 400 000 napi összeköttetést kínál utasainak. A Greyhound ma 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, és évente 16 millió utast szállít.

A szén-dioxid kibocsátás tekintetében kiváló környezeti teljesítményüknek köszönhetően a távolsági buszok világszerte elengedhetetlenek a fenntartható mobilitási forradalomhoz. A FlixMobility legfrissebb befektetési köre egyértelműen jelzi az elköteleződést a zöld jövő iránt. A Greyhound felvásárlásával a FlixMobility minden eddiginél jobban megközelíti célját, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a környezetbarát és megfizethető utazást.

André Schwämmlein, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az észak-amerikai ügyfelek egyre inkább keresik a megfizethető, kényelmes, okos és fenntartható mobilitási megoldásokat. Egy vonzó ajánlat látványosan sok utazót csábít a személyautókból a távolsági buszos közösségi mobilitás felé.  

A 2018-ban alakult amerikai FlixBus eleinte az Államok délnyugati térségében – Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix – kínálta járatait. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.