A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei üdvözlik pénzügyminisztériumi bejelentést, amely szerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet.
A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.
„Ezzel együtt bízunk benne, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül” – közölte szerkesztőségünkkel a Magyar Reklámszövetség, a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség, az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete. az MRSZ OOH Tagozat ás a Magyar Marketing Szövetség.