Boltot nyitott Budapesten az eMAG

Az eddig itthon kizárólag internetes kereskedelemben érdekelt eMAG.hu megnyitotta magyarországi első üzletét a budapesti, VII. kerületi Erzsébet körúton. A hagyományos bolti kereskedelem felé nyitással a vállalat tovább növelné piaci részesedését, és hamarosan további üzletek megnyitását is tervezi.

A budapesti Erzsébet körút 18. alatti bolthoz termékek ezreinek tárolására szolgáló raktár tartozik. A várható keresletre való tekintettel főleg számítástechnikai, szórakoztató elektronikai eszközök, kiegészítők, illetve háztartási kisgépek lesznek (azonnal elvihető) készleten. Június 22–27. között a budapesti eMAG-bolt nyitási kedvezményekkel várja a vásárlókat.

Az üzlet egyben átvételi pont is: a www.emag.hu webáruházban leadott megrendeléseket ott akár aznap, vagy a következő munkanapon átvehetik majd a vásárlók – erre a kizárólag online zajló értékesítés keretében korábban nem volt mód. Az üzlet személyzete emellett a megrendelésekkel kapcsolatos kérdések megoldásában, illetve a megfelelő termékek kiválasztásában, beállításában is segíteni tud a vásárlóknak és érdeklődőknek.

Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezető igazgatója tudósítónknak a többi között elmondta, hogy az eMAG.hu hibrid üzleti modellre való alakítása volt az egyik fontos teendője. A sikeres vállalat még az idén egy újabb budapesti, továbbá vidéki eMAG-üzlet megnyitásával számol.

Az eMAG 2013 óta van jelen Magyarországon, mostanáig azonban kizárólag e-kereskedelemben volt aktív, amelyben 2019-re piacvezető szerepet ért el. Az eMAG tavaly november 6-án jelentette be, hogy összeolvad a webáruházzal és országos szaküzlet-hálózattal egyaránt rendelkező Extreme Digitallal, a korábbi piacvezetővel.

Bár a koronavírus-vészhelyzet némileg lassította a két vállalat egyesülését, az eMAG és az Extreme Digital már egységes mutatók és üzleti kimutatások mentén működik, közös stratégia alapján zajlik a beszerzés és készletezés, folyik a két szervezet működésének az összehangolása.

A Romániában, Bulgáriában és Lengyelországban is jelen lévő eMAG márkaneve a hazai vásárlók körében is összeforrt a megbízhatósággal, a szakértő munkatársak nyújtotta segítséggel, a széleskörű szolgáltatásokkal.

Az Extreme Digitalnál már bizonyított hibrid üzleti modell alkalmazásától az eMAG.hu azt reméli, hogy a vevőkkel való közvetlen kapcsolat létesítése révén tovább emeli majd az ügyfélélményt, a kényelmet, és a vásárlók márkahűségét.