Marriott-adományok a kórházaknak

A Budapest Marriott Hotel, a Courtyard by Marriott Budapest City Center, a Ritz Carlton Budapest, valamint a kecskeméti Four Points by Sheraton szállodák több mint ezer textíliát, törölközőt, ágynemű huzatot, szobapapucsot és további több száz higiéniai terméket – tusfürdőt, szappant, sampont, fogkefét, toalettpapírt – ajánlottak fel a koronavírus elleni harc központjának számító Szent László Kórház, valamint a kecskeméti, Bács-Kiskun Megyei Kórház részére.

A koronavírus-járvány az Országos Mentőszolgálat mindennapos munkáját is alapvetően megnehezítette. A járvány idején is üzemelő Budapest Marriott Hotel által felajánlott textíliákból – a Masszi 21 Szabóság karitatív munkájának köszönhetően – 130 lepedő készült el a koronavírusos betegeket szállító mentőautókba, ezek összértéke eléri az 1 millió forintot. 

A Budapest Marriott étterme is bekapcsolódott a jótékonysági megmozdulásokba. A húsvéti ételkiszállítások során minden megrendelés után 1300 forinttal támogatták az Országos Mentőszolgálat munkáját. Ezen felül heti 50 adag csirkepaprikás elkészítését és kiszállítását vállalta az étterem a Szent László Kórház és az Országos Korányi Pulmonológiai Intézet egészségügyi dolgozói számára. 

A kecskeméti Four Points by Sheraton 100 adag meleg ételt osztott ki a szociálisan rászorultaknak a Boldog Karol Wojtyla Barátság Központban, a húsvéti ünnepek alatt.

Arne Klehn, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója a cég hazai szállodái nevében elmondta, hogy a koronavírus-világjárvány nemcsak szakmailag elképesztő kihívás az orvosok és ápolók számára, hanem emberileg és lelkileg is óriási tartást követel tőlük. „Támogatásainkkal szeretnénk megköszönni az egészségügyi dolgozók áldozatos és példamutató munkáját”.