Csinos bevételt ígér azoknak, akik üzleti, vállalkozói gyakorlatukban következetesen alkalmazzák az „Aki ad, az nyer(het)” gyakorlatát. Az idei első félévben a 25 milliárd forintot is meghaladta az a forgalom, amit a legnagyobb networking/hálózati szervezet tagjai egymásnak nyújtott ajánlásaikkal segítettek elő.
A vállalkozások többsége ajánlások útján szerzi ügyfeleinek, megbízásainak többségét. Egyre magasabb értéket képvisel a bizalom, a kapcsolati tőke fontosságát és értékét a világ változásai szikrányit sem csökkentették. A Business Network International (BNI®) jutalék nélküli üzleti ajánlásokra épülő gyakorlata 2008 óta hódít Magyarországon is. A kapcsolati tőke megosztását jól szabályozott keretek között ösztönző szervezetnek jelenleg már csaknem 1000 hazai vállalkozás a tagja.
A jutalékkal nem járó üzleti ajánlások nyomán az első félévben a szervezet tagjai 25 000 millió forintot meghaladó többletbevételt generáltak egymásnak. Ez is jelzi, hogy jó úton járnak azok, akik az „Aki ad, az nyer!®” filozófia meghonosításával, a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettséggel a hagyományos üzleti gyakorlat megváltoztatását tűzték ki célul – tájékoztatta lapunkat Ferling József, a BNI kommunikációs igazgatója.