Verebics Ágnes 2006-bana Magyar Képzőművészeti Egyetem festőszakán végzett. Még abban az évben elnyerte a MAOE Diplomadíját, rá egy esztendőre a STRABAG Festészeti Díjat, 2009-ben pedig a Római Magyar Akadémia ösztöndíját. Munkáit a nemzetközi közönség 2008-ban a Párizsi Magyar Intézet, valamint a New York-i Art Now Fair tárlatán is megismerhette. Hazai viszonylatban a művész festményeivel legutóbb az ARTplacc fesztiválon, valamint a Budapest Art Marketen találkozhattak a látogatók.
A művész így fogalmazott a Jelenések című light-box sorozat és legújabb olajfestményeinek inspirációjáról: „Megfogott a muszlim világ ellentmondása, hogy a nem szekularizált, a vallásban élő társadalom milyen gördülékenyen integrálja a technikai fejlődés minden attribútumát. A képeken megjelenő fura lények, szerkezetek főképp az országra, Szaúd-Arábiára jellemző tárgyak, épületek (olajfúrófej, légkalapács, sólyomsapka, szőnyegmaszk, kingdom tower, benzinkút). Az abayába (szaudi női viselet) „csomagolt” női alak egy másik fontos témája képeimnek. Nagy hatást gyakorolt rám egy igen furcsa formájú, a szó szoros értelmében nagyon erős tárgy, egy olajfúrófej amit a Rijádi Nemzeti Múzeum fő termében installáltak, egy misztikusan megvilágított búrában. Ez interpretálja az elmúlt 70 évet,a nagyváltozást. Egy nagyméretű olaj-vászon képen örökítettem meg”.
Buda Gábor 1999–2000-ben elvégezte a Magyar Újságírók Országos Szövetsége fotóriporteri képzését, majd 2006-ban a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem vizuális kommunikáció szakának fotográfia szakirányán diplomázott, DLA-fokozatot szerzett. Az Óbudai Képzőművészeti Szakképző Iskola fotográfus szakán oktatott 2011–12-ben. A művész képeit a többi között Párizsban, Belgrádban és Berlinben is kiállították. Munkáival a közönség legutóbb a Rubycon kiállításon, a Holdudvar Galériában találkozhatott.
A Visions című munkáival kapcsolatban így fogalmazott: „Az érzékelt reális világ, és annak elvont rétegeinek feltárása érdekel 2D-ben, és kísérletezek a 3D-s ábrázolás lehetőségeivel is. Képeim alig-alig utalnak a jelen korra, csak éppen annyira, hogy átadják annak feszültségét. Az egzisztencializmus, a fogyasztói társadalomra való reakció, egy misztikus és a reális világ keveredése. A szexualitás kompozíció által csonkolt női és férfitestekben jelenik meg, de a tájképek is utalnak rá. A testrészletek, bőrfelületek a teljes absztrakció felé mutatnak, összekötve azokat a látványelvű ábrázolással.” A művész képei a saját blogján is követhetők.