Szeptembertől Alfa néven folytatja az Aegon

Március 23-án lezárult a magyar Aegon-vállalatok tulajdonosváltása. Az új tulajdonosokkal kötött megállapodás alapján a társaságok szeptembertől Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., Alfa VIG Pénztárszolgáltató Zrt. néven lesznek jelen a piacon. Az Aegon Magyarország Befektetési Alapkezelő Zrt. VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt. név alatt folytatja tevékenységét. (A nyitó képen az Aegon székháza a pesti Kálvin téren.)

Az Aegon magyarországi vállalatai piacfelmérés alapján választották ki azt az új márkanevet, ami kifejezi a szolgáltatásaik mögött álló megbízhatóságot és azt a szakmai kiválóságot, ami az ügyfélkapcsolatok stabil alapját adja.

Az Alfa név rövid, könnyen kimondható és megjegyezhető, univerzálisan értelmezhető. A név elsőséget, új kezdetet jelent; egyszerre sugall erőt és hagyománytiszteletet. Utal a vállalat történelmi hagyományaira és jelenlegi piaci pozíciójára.

Az Alfa a lakásbiztosítási piac vezető biztosítója, tulajdonosain keresztül – a Vienna Insurance Group–Magyar Állam közel 20%-os piaci részesedésével – Magyarország egyik vezető biztosítási csoportjának tagja. Az Alfa cégcsoport küldetése továbbra is ügyfelei biztosítási és nyugdíj-pénztári igényeinek hatékony kiszolgálása, ezáltal a biztonságos jövő megteremtése.

A biztosító és a nyugdíjpénztár szeptemberben veszi fel az Alfa nevet, addig Aegon néven működik és szolgálja ki ügyfeleit.

Az Aegon NV. 2020-ban döntött egyes kelet- és közép európai érdekeltségei eladásáról az osztrák székhelyű VIG csoportnak, ami Union Biztosító révén ismert szereplő a magyar piacon. Az Aegon-csoport részeként három évtizedig működött magyarországi leányvállalat a hazai biztosítási piac egyik legsikeresebb vállalataként csatlakozott a VIG-csoporthoz, aminek hazai érdekeltségeiben kisebbségi tulajdonosként a Magyar Állam is szerepet vállal. Az Union Biztosító mellett az Aegon új, Alfa néven, megújult márka- és arculati elemek alatt viszi tovább üzleti tevékenységét.

A névváltással kapcsolatban a társaság mintegy másfélmillió ügyfelének semmilyen teendője nincs. Szerződéseik azonos feltételekkel továbbra is érvényesek, biztosítási védelmük változatlan, kárbejelentéseiket és egyéb, biztosításaikkal kapcsolatos ügyeiket a megszokott módon és csatornákon, továbbra is magas színvonalon intézhetik.