Közösségi iroda is a megújult Astoria-Telenor

Jeles hazai építészcsapat álmodta újra a Telenor mobiltársaság pest-belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben közösségi irodaként is működik majd.

Habár a karantén idején megnőtt az online ügyintézés szerepe, a személyes értékesítés népszerűsége valamennyi korosztályban állandó, és az üzletet a már változó igényeknek megfelelően alakították át. A teljesen megújult helyszín jelképpé vált a cég történetében, jó negyedszázada ott, az Astoriával átellenben a társaság első, önálló üzlete, és máig a legnagyobb a Telenor bolthálózatában.

Mára, az átépítés eredményeként egyedülálló tér jött létre: miközben egy kávézó hangulatvilágát idézi, high-tech megoldásokkal ruháztak fel. „Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt – mondta el az avatón Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.

Az üzlet nem pusztán értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A szolgáltatás részeként nemcsak „asztalt és széket” kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és ingyen szélessávú Hipernet-elérést is. Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a távközlési cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást.

Világszerte mind elterjedtebbek azok a terek, ahol a napjaink digitálisan független munkavállalói, vállalkozói dolgozhatnak. A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt legföljebb három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését. A közösségi iroda funkció megnyitását a vírushelyzet normalizálódásával – amikor már szabadon és biztonságban lehet zárt térben is nagyobb létszámban időt tölteni – hangolja össze a Telenor.

A nagy újratervezés a Pyxis Nautica fiatal csapatának a munkája: 180 négyzetméteres ügyfélteret a teljes üzlettérből 276 négyzetméteresre bővítette, és világos teret élő növényekkel, zöldfallal, fafelületekkel és részben újrahasznosított bútorokkal tervezte meg. 

A klasszikus IT megoldások – mint például a digitális sorszámhúzó – mellett megújult eszközökkel nyomon követhető, hogy melyik kiállított telefon vagy táblagép mennyire népszerű a látogatók körében, az üzlet melyik területén töltik a várakozási időt, látogatásuk célja ügyintézés, vagy csak érdeklődés, tájékozódás.

Az ekként kinyerhető (természetesen névtelen!) adatok alapján az eddiginél magasabb színvonalon lehet (ki)szolgálni az ügyfeleket.